3 Ekim 2017 Salı

#Ak-Sarayın,sadece temizlik masrafının yıllık: 2 milyon TL olduğunu okuyunca.....
Ne yapıyorsunuz kardeşim bunca parayla?Emin misiniz yalnızca sarayı temizlediğinize? Bu parayla değil sarayı,tüm ülkeyi tertemiz yapmamız işten bile değil.
Bunun için,birazcık temizlik fikri,birazcık deterjan e biraz da emek; haliyle.
Desem ki;'Temiz bir insan mısınız?'
Hemen hepimiz ne kadar temiz,titiz,çevreye saygılı,evi mis gibi kokan,tozun zerresinin bile olmadığı evlerde yaşadığımızı söyleriz değil mi?
Peki,aynı temizliği ve özeni sokaklarımızda gösteriyor muyuz?
Evimizdeki çöpleri poşetleyerek atıyor muyuz örneğin;ya da kağıdı,pili,plastik şişeyi,camı ayrıştırarak atıyor muyuz;yoksa,Allah ne verdiyse diye sallıyor muyuz konteynerlere çöplerimizi?
Bir mahallede yaşıyorum sizler gibi.Çöpümü de dikkatli atıyorum,ayrıştırarak,sokağımın temizliğini de yapıyorum elden geldiğince.
Belediyeye kızıyorum zaman zaman ama insanımız pis olunca,kızgınlığım azalıyor.
Adam,konteynerin yanında oturuyor,elinde ne varsa sokağa bırakıyor,be mübarek,işte orda çöp var,atsana!
Yok,illaki kirletecek çevreyi.

Artık,ana arterleri temizleyen ama ara sokaklara dokunmayan belediyeye de kızdım ve aldık elimize kardeşimle tırmık,süpürge,kürek,çöp poşetleri,bütün sokağı tepeden tırnağa temizledik.
İki gün,yahu iki gün temiz kalsaydı bari.
Sabah,sokağa baktım ki,her yerde çöp var.
Vallahi,elime bir sopa alacağım ve allah ne verdiyse diye girişeceğim artık bu insanlara.
Ben çöpçü müyüm kardeşim?
Evim temiz ama sokağım da temiz olmalı.
Burdan belediyeye de bir not:Ben,sokağımı temizledim.Kaldırım çalışması ve asfalt dökülmesinin alt yapısını yaptım.
E bundan sonra da,herhalde bu işleri yaparsınız değil mi sayın başkan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder