12 Ekim 2017 Perşembe

#Çok yoğun ve yorucu bir gün geçirdim bugün.Bizim yaramazla da hiç ilgilenemedim.
Akşam,sokak hayvanlarına yemek veriyorum,arkamdan geliyor.Sevgi istiyor benden biliyorum.
-Kızım,gelme diyorum anlamıyor.
Öyle küçük ki,bir arabanın altında kalması işten bile değil.
Tam da o anda,bir araba farlarını yaka yaka döndü köşeden; bizimkisi bir korkuyla apartmana kaçtı ki görmelisiniz.
Bütün tüyleri ayağa kalktı sanırım.
Eve çıktım ve haberleri izliyorum.Fatih Portakal başladı ana başlıkları konuşmaya.
Birden;işte o!
Sesi,görüntüsü ve öfkeden savrulan ölçüsüz sözleriyle ekranda.
Bizim kedi arabadan kaçtı korkudan,ben o görüntünün ürkünçlüğünden hemen odadan çıktım.
Ne yapayım;Alfred Hitchcock 'un filmleri bile bundan daha az etkiliyor beni. 😉
Kapının önüne çıktım 'Aman da kimin tatlı kızıymış'diye sevdim,okşadım tüylerini.
Ve yine aynı senaryo;başını avucuma koydu ve incecik sesiyle onu içeri almamı isteyen yalvaran gözlerle bana baktı.
Kızım dedim,canına mı susadın?
İçerde bir canavar var.Sen,en iyisi kutunda rahat rahat uyu.
Bizde artık mecburen çekeceğiz bunları.🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder