3 Ekim 2017 Salı

#Madem çöp dedim,insanların duyarlılığı ya da umursamazlığı üstüne yaşadığım iki olay:
Ama şunu da belirteyim;Benim hala umudum var,bir gün herkes temizliği öğrenecek.
İlk olay:
Yürüyorum,önümden bir adam gidiyor.Yere attığı çöplerden sigarasının paketini açtığını anlıyorum çünkü;önce sarı şerit atılıyor,sonra üst jelatin,sonrasında da altı yere atıla atıla gidiliyor.
Adamı izliyorum,çelimsiz bir şey,yani vurdun mu yarısı boşa gider cinsinden.
Adamın çöple arası 2 metre.
Dayanamadım ve 'Beyefendi,bakın çöp şurda,neden çöpünüzü yere atıyorsunuz?'
Bana döndü ve 'Sana ne'dedi,'Sana hesap mı vereceğim?'
Bir an afalladım,sandım ki adam özür dileyecek ve attıklarını toplayıp çöpe atacak.
Benimkisi de laf işte;bu memleketten ne bekliyorsam?
İçimden,adamın ağzının üstüne bir tane çakıp yürümek geçti ama yapamadım elbette,yoluma devam ettim.
İkinci olay:Kaldırımda yürüyorum,bir minibüsün yanından geçiyorum,cam açıldı,adamın biri elindeki portakal kabuklarını önüme attı.
Durdum,yerden kabukları aldım ve arabanın içine attım.
Adam,birden irkildi ve 'Napıyon sen'diye bana efelendi;ki bu büyük hata!
-Kardeşim,burası çöplük mü,ne hakla bu kabukları yere atıyorsun,sokaklar babanın malı değil,doğru kullanmayı öğren'dedim;
Adam,arabanın kapısını açtı,
Tabii,burda Cem Karaca'nın ünlü şarkısı Tamirci Çırağını aklınıza getirmiyorsunuz;😉
Üstü başı kirli,ufak tefek biri indi ve 'Özür dilerim' dedi;yerdeki kalan kabukları topladı ve çöpe attı.
Ve ben ŞOK! 🙂
Kıssadan hisse:Böyle bir durumla karşılaşırsanız gereğini yapın.En fazla;ya elinizin tersini çalıştırırsınız ya da yürüyüp gider,içinizden bildiğiniz bütün küfürleri edersiniz.Yani;aptal herif,budala,salak şey gibi.
Ötesi bizi bozar çünkü.😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder