13 Ekim 2017 Cuma

#Hani denir ya;'Siz,hayatınızı planlarken,hayat da kendi planını yapar'diye.
Nefes almamız.yaşam ile ölüm arasında ince bir çizgiye bağlı.
Hepimiz bir şekilde dünyaya geliyoruz ve bir yaşam hakkımız var.
Vakti geldiğinde de öleceğiz elbette.Doğanın kuralı bu.
Bunu çabuklaştırmanın ne gereği var?
Kurallar vardır uymamız gereken.Uyarsanız ne âlâ ama ya uymazsanız neler olabilir hiç düşündünüz mü?
Ölümle tanışabilirsiniz örneğin.
Peki,bu tanışmaya gerek var mı?Oysa,yaşanacak ne güzel günleriniz var kim bilir ve bunu siz bilmiyorsunuz.
Lütfen;emniyet kemerinizi takın,alkol alıyorsanız da araç kullanmayın,hız limitlerine uyun,uykusuz yola çıkmayın.
Hiçbir şey,sizin canınızdan daha değerli değil çünkü.
Kurallar uyulmak içindir,laf olsun diye değil.
Siz önleminizi alın da,hayatın kendi planı devreye girsin yine.
İnsanlardaki gereksiz hırs,öfke,ego ve hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamayı da anlayamıyorum doğrusu.
Çok yaşasanız yüz yaşarsınız ki;o da hastalıklı ve eziyetli bir yaşamdır size ve çevrenizdekilere.
Doktorum hep der ki;'Sağlıklı ölmek gerek.'
Peki,bunun için ne yapmalı?
Sağlıklı beslenmek,bol su içmek,spor yapmak,dikkatli yaşamak diye rutin açıklamalar yapılır.
Bunları yapsanız da öleceksiniz elbette ama sağlıklı öleceksiniz;kimseye yük olmadan.
Cumhurbaşkanını,başbakanı,bakanları,vekilleri izliyorum ekranda.
Gözlerinden ışıklar saçarak,öfkeden ağzından çıkanları kulakları hiç duymayarak,ötesini,berisini hiç düşünmeden ülkeyi bir kaosa sürükleyerek yaşamanın anlamı var mı?
Bana göre yok ama onlara göre var belli ki.
Hep aklımdan geçirmişimdir;sayın cumhurbaşkanı da bir fani ve bizim gibi uyuyor.
Hepimizin yaptığı gibi,gözlerini tavana dikip bir şeyleri de düşünüyor mutlaka uykudan önce.
Hiç aklına gelmiyor mu 'Ben,bugün aldığım,dikte ettiğim şu kararı verdim,vermesine ama ya yanlış yaptıysam?' diye.
Ben olsam,kendimi sorgulardım.
Sorgulardım çünkü;Kerkük 83,Musul 84 diye saçmalayanların bu konuşmanın gideceği yeri bilmediğinin nedenini anlardım.
Sırada ne var;Newyork,Los Angeles,Roma,Moskova falan mı?
Sen daha yurt dışındaki tek toprağın Süleymanşah Türbesine sahip çıkamamışsın;sen daha Ege'deki 18 adamızı koruyamamışsın;kalkmış Kerkük,Musul diyorsun da,ne hakla?
Arkasına 5 Bin ülkücüyü alacakmış da....
Hala arkasında 5 Bin kişi olduğunu sanan biri de var bu ülkede üstelik.
Atatürk 'Yurtta Barış Dünyada Barış' sözünü kitaplarda kalsın diye mi söyledi?
Nereye gidiyor bizim askerimiz yine?
Tabutlar sıra sıra gelince mi anlayacağız bu işin yanlışlığını?
Ülkemizin iç ve dış siyasette izlediği yol, yol değil.
Tepeden tırnağa tüm ülkenin sağlıklı beslenmeye,bol oksijen almaya ve zihni açacak her türlü aktiviteyi yapmaya gereksinmesi var.
Biliyorsunuz,sağlıklı ruh,sağlıklı bedenlerde yaşar ama bizim sağlığımız uzun süredir bozuk toplum olarak.
Allah sonumuzu hayretsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder