11 Ekim 2017 Çarşamba


#Pazar sabahı,bizim kediyle savaşıyorum hala.
Normalde,bütün yavru kediler süt içer değil mi ama bizim kedi ne obursa artık süt içmiyor.
Doğduğunda annesini emmedi mi acaba,sütü tanımıyor çünkü.
Bir de,içgüdüsel derler buna ama bizim kedi cins mi ne? 
Kendime süt hazırlamaya üşeniyorum ama misafirimiz ya;sütü ısıttım,içine minik ekmekler doğradım,yok içmiyor.
Tereyağında yumurta bile yaptım,yemiyor.
Açlıktan ölecek derken,küçük bir köfteyi parçalayıp önüne koydum ki;
Sabah sabah süt yerine köfte yiyen,etobur cinslikte bir kedimizin olduğunu da anladım böylece. 
Ama şunu öğrendi iki günde:Eve girme hamlesi yapıyor,boynunu kırarak,incecik bir sesle miyavlıyor,sanıyor ki eve alacağım;'Çık dışarı,seni yaramaz' diyorum,bana bakıyor,edalı edalı yürüyerek,son bir bakış atıyor bir umut diye ama nafile,
Evde hayvan olmaz!
Bana vicdan sökmez bu konuda,net.
O da öğrenecek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder