10 Ekim 2017 Salı


#Evimizin yeni misafiri.Dün akşam sokağa atmışlardı,sesine gittim ve eve getirdim bu yavruyu.
Muhtemelen,sokak hayvanlarını beslediğimizi bilen birileri attı bu kediyi.
Düne kadar su kaplarını çalıyorlardı,artık koyduğum yemekleri de çalıyorlar.
Hayvan besleyenlerin işi mutlaka.Bedava yemek bulmuşlar,hiç kaçırırlar mı?
Nasıl da tuhaf bir toplum olduk görüyorsunuz.
Kedinin bir gözünde enfeksiyon var,tedavi ettirmek gerek,bakacağız artık.Öyle güzel bakıyor ki;başını okşuyorum,hemen yatıyor seveyim diye.
Bütün canlıların tepkisi aynı.Bebeği de sevseniz gülücükler saçıyor;kediyi de sevseniz sevildiğini bilen tepki veriyor.
Evde hayvan beslemiyorum ama sokaktakilere her zaman sahip çıkıyorum.
Keşke,herkes dokunsa bu hayvanlara.
Kapının önünde miyavlıyor,biliyorum ki yalnız kaldı ve karanlıktan korkuyor.
Daha bebek elbette.Konforunu sağlarım da ev olmaz.
Anlatıyorum,anlatıyorum,bana bakıp ajitasyon yaparak miyavlıyor ama olmaz ki ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder