18 Ekim 2017 Çarşamba

#O öğretmenin elini kıracaksınız!
Elini kırmak mecazi anlamda elbette,Buna da anlamadan tepki verenler çıkacak diye belirtiyorum.
Hangi öğretmen biliyorsunuz elbette.Adana'da,Şakirpaşa İlköğretim Okulundaki D,harfini yazamadığı için dövülen o çocuğun haberinin olduğu öğretmen demek istemiyorum o şeye,hakkında soruşturma açmak değil,derhal meslekten atılması gerekiyor.
Tıpkı; ÇANAKKALE'nin Bayramiç İlçesi'ndeki Mustafa Kemal İlkokulunda,dizüstü bilgisayarı oyun oynamak için evine götüren çocuğa HIRSIZ diyerek tüm okulun önünde teşhir eden o müdür gibi;böyle öğretmen ve müdürlerin meslekten atılması gerekir.
Soruşturma açıp,olay unutulunca başka bir okulda devam ettirmeyeceksiniz,meslekten atacaksınız bunları.
Çocuklarımız,kıymetlimiz,siz ne hakla onları böyle hırpalarsınız,ruhlarında derin yaralar açarsınız?
Sevgili anne-babalar,çocuklarınıza sahip çıkın ve böyle olayların peşini bırakmayın,unutulmasına da izin vermeyin.
Eğer o çocuk benim olsaydı,o öğretmenin mesleğini yapmasına asla izin verdirmezdim;başka çocukların da canını yakmasın diye.
Bunları öğretmen yapanda kabahat aslında.
Elimde bir yetki olsa,yaşadığım bölgede,öğretmenlerin çoğunu okuldan uzaklaştırırım inanın.Böyle öğretmen mi olur?
Saçı sakalı birbirine karışmış,giyim kuşamı öğretmene yakışmayan,kravat yok,önlük yok,yaka kartı yok,okula gittiğinizde veli mi,öğretmen mi anlayamıyorsunuz üstelik;yürümekte zorlanıyor,enerjisi bitmiş,yılını doldurmuş ama hala ısrarla öğretmenlik yapıyor.
Bir de saçını beze dolayan güruh var ki;kendileri kadın olmanın,Atatürk'ün,laik sistemin,medeni kanunun ,kendilerine verdiği hakların bilincinde değil,eğitilmemiş,öğrencilere mi faydası olacak?
Öğretmen,dünyanın en kutsal insanı.Adı üstünde öğreten insan ve ben, çocuklarımızı emanet ettiğimiz bütün öğretmenlerimizin mesleklerini layıkıyla yapmalarını istiyorum.
Böyle öğretmenler olmaz olsun!
Bir yanda atanamayan 400 Bin genç,dinamik,heyecanla mesleğini yapmak için bekleyen öğretmenler,diğer yanda bunlar.
Atın bunları ve yerlerine o gençleri alın.
Soruşturma diyerek öteleyemezsiniz bu olayları.
Emin olun,yenisi yaşanana kadar bu da unutulur.
Unutturmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder