27 Mayıs 2019 Pazartesi

#27 Mayıs.Bugün benim doğduğum gün.
Anneme,Babama ve tüm geçmişime çok teşekkür ediyorum,bana bu dünyada yaşama şansını verdikleri için.
Her 27 Mayıs'da yaptığım gibi,sabah 6'da evden çıktım.Varlık nedenim,bedenen yanımda olmasalar da,hep yanımda hissettiğim ailemin büyüklerine gittim ama en çok Annemin yanına oturdum,konuştum,konuştum.
Beni duyduğunu biliyorum,bana yanıt vermese de...
Annemin eseriyim ben.Eğer,bugün,bu kadar ayaktaysam,onurumla,bilgimle,sevgimle bir kadınsam,annemin güzelliğindendir.
Annem,Babam ve geçmişim.....
İyi ki,onlardan süren bir kuşağın kadınıyım.
Şanslıyım! ❤️
Kocaman,güzel bir ailem,hep yanımda hissettiğim dostlarım ve arkadaşlarımla hayat daha güzel benim için.
Telefonum susmuyor,sosyal medyadan çok güzel mesajlar alıyorum;anlıyorum ki; sanki seviliyorum. 
Her zaman' İnsan,insanla çoğalır' derim.
Mutluluğun kapısını aralamak o kadar da zor değil aslında,zorlaştıran bizleriz.
Her yıl yaptığım gibi,kendimi ödüllendiririm.Peki,ne bu ödül derseniz eğer;çok şey beklemem hayattan.Maddi şeylerin hırsına da hiç kapılmadım.
Yani,öyle ev,araba,yazlık,kışlık,yat,kat,AT falan değil elbette.
Burda,bazılarına da sübliminal mesajı da gönderdim çaktırmadan. 
1 şişe ROSE alırım kendime.
Beni tanıyanlar bilir, bu ROSE takıntımı. 
Çok keyif aldığım tek andır,bu an.Tabii, sonrası da daha keyifli benim için.
Mutlu muyum?
Çok da kasmaya gerek yok hayatı.
Ömür dediğiniz nedir ki?
Çok yaşasanız,ben 100 derim ama doktorum 75 diyor.
E,ona da şükür.
Hele,o günlere bir çıkalım da,pazarlığı sonra yaparız. 
Dostlarımla zenginleşirim.Çok uzaklardan,sırf benim için gizli-saklı tatlar gönderen dostlarım vardır ya....
İşte,güzellik budur bana.
Tanımadığım,yüz yüze gelmediğim ne çok insan var hatırımı güden.
Mesajlarınızı tek tek okudum ve çok mutlu oldum.
Yoluma yoldaş,anlarıma ve anılarıma ortak olduğunuz için ve beni unutmayıp,mesajla,telefonla aradığınız için çok teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız;İyi ki varım.
Sevgimdesiniz. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder