19 Mayıs 2019 Pazar

#Önderimiz der ki:'Türk milleti zekidir, Türk milleti çalışandır.'
Çalışkan olduğumuz şüpheli ama şu zeki meselesi....
İşte, burası da önemli.
Bundan yaklaşık yirmi yıl önce, kalabalık bir ortamda baş konuk benim.
Eve girdim, herkes koltuklarda oturuyor, ben de oturdum yemek masasının yanına.
Vakit geldi yemek veriliyor. Misafir olarak bekliyorum herkes otursun diye ama kimse masayı hazırlamıyor. Az sonra, yere örtüler serildi ve insanlar yere oturup servisi almaya başladı.
Ben, asla yere oturmam, zaten böyle bir kültürüm de yok.
Ev sahibi 'Buyrun' dedi ama ben ne yere otururum ne de yerde yemek yerim.
'Kusura bakmayın, ben yere oturamam' dedim.
Karşımda, 12 kişilik yemek masası boş duruyor ama insanlar yerde yemek yemeye zorlanıyor.
Eğer, evinizde böyle bir davet verecekseniz, alt yapısını da oluşturacaksınız. Ne demek insanları yere oturtmak?
Neyse....
Yemek masası hazırlandı, yemeği yedik ama hoşuma gitmedi bu tutum.
Diyeceğim ;
Bu iftar yemeklerinin yerde yenmesi şovundan gına geldi inanın.
Orda, koskoca yemek masası dururken, masanın örtüsünü yere serip, iftar açmak hani zekanın ürünü acaba?
Hani;insanlık henüz masayı icat etmemişken yerde yemek yeniyordu mutlaka.
Kırsalda, yere bir savan serilir, ortaya bir sini getirilir ve tüm hane halkı buraya kaşık sallardı ama güzel kardeşim, şimdilerde, köylerde bile masada yemek yeniyorken, bu neyin kafası?
Sizi gören de, gerçekten halkın yanında, halkı düşünen siyasiler sanır ama siz değil misiniz saltanat kayığından inmeyen kesim?
Bırakın bu işleri de, vatandaşı yer sofrasından kaldırmak için çözüm arayın.
Bu çağda bu kafa hala.
Hayret!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder