13 Mayıs 2019 Pazartesi

#Uzun zamandır,okula gitmeyen çocuklar için proje hazırlıyorum.Doğdukları ev,kaderleri değildir diye,bu çocukların kaderini değiştirmeye çabalayıp duruyorum.
Tabii,yalnızca çocuklar değil,üreten ama ürettiğini pazarlayamayan kadınlarımız;yıkık,viran olmuş eski konaklar için de sürekli bir uğraş içindeyim.
Amacım,yaşanabilir bir marka kent yaratmak.
Bunun için de,Milli Eğitim Müdürü başta olmak üzere,Orman İşletme Müdürü ve çeşitli kurumlarla sürekli görüşme halindeyim.
Başarmak,ancak inançla olur!
Bu düşünceyle görüşmeler yaparken sayın Haytaoğlu,beni duymuş,çok merak etmiş ve tanışmak istedi.
Projeler üzerine uzun bir konuşma yaptık ve sayın Haytaoğlu,benim için bu yazıyı yazmış.

Haberim yoktu bu yazıdan ama okuyunca onur duydum elbette.
Kendisine teşekkür ediyorum ve umuyorum,bu projeleri teker teker uygulayacağız.
Beğenilmek güzel,çabanızın takdir görmesi güzel,övgü almak elbette çok güzel. 
Ben,bir Heykeltıraşım aynı zamanda,onu da eklemeliyim yazıya. 

Berin Fetullahoğlu. Seramik, resim sanatçısı. Yüzlerce öğrencisi olmuş. Üretmişler. Pazarlama konusunda çalışmalar yapmış. Üçgen Park'ta, Çamlıkahve'de, Eski tarihi evlerinde satış için girişimleri olmuş. Üreten ve kazanan kadını hedefliyor. Dezavantajlı grupların içine düştüğü duruma çok üzülüyor. Onların kurtuluşunu, yaşam kültürlerini değiştirmenin yolunu ' balık 
vermek yerine balık tutturmak' olarak tanımlıyor. Kaymakamlık, Belediye, Organize Sanayi işbirliğinden söz ediyor. Emeği ile kazanan insanın, kendi kazancı ile kurduğu hayatın asil olduğunu vurguluyor. Herkesin hayatı iyileşsin istiyor. İzlediği bir videonun etkisiyle Kars'ın bir köyüne gidişini, orada okul ve kütüphane kuruşunu, çocuklarla hayaller kuruşlarını şiir gibi anlatıyor. Aklımdan başka isimler geçiyor. Ortaklaşa çok güzel şeyler yaparız diyorum, Berin Hanımdan sonra. İyi ki varsın Berin Hanım, iyi ki tanıdım sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder