7 Mayıs 2019 Salı


Dün,YSK'nın açıklamasını duyunca,herkes gibi küçük çaplı bir şok yaşadım.
Adı;YSK;Açılımı: ....
Neyse,bunu yazmayayım,ayıp olmasın. 
Ekrem İmamoğlu'nun konuşmasını dinledim ve 'İşte,ülkemize lazım olan siyasetçi;İstanbul kaybedilmez' dedim.

Kadının emeğini her zaman önemsiyorum.Üreten,çalışan,öğrenen kadınların hep var olmasını artırmaya çalışıyorum ama bu arada kendimi de eğitiyorum.
Öğrenecek öyle çok şey var ki,ömür yeter mi bilmem?
Zeytinlerin üstündeki açmış çiçekleri tek tek severken,konan kuşların yapraklardaki böcekleri temizlediğini sanıp sevinmiştim ama meğer,o kuşlar çiçekleri de yermiş,bunu da yeni öğrendim.
Kışt ,hadi,başka kapıya diye kovalasam da;malum,zeytinlerimiz gözümüzün bebeği kadar kıymetli şu anda.  ama kuş bu,geri geliyor elbette.
Hiçbir şey göründüğü kadar kolay olmuyormuş meğer.Emek,telaşlı bir yorgunluk ama umuyorum değecek bunca çabamıza.
Şu ayak ve omuzdaki arızalar olmasa,tersyüz ederim her şeyi ama olmuyor işte.
Bu bahçe için başka planlarım da var elbette.Bunun için de alanın boşaltılması,taşların ayıklanması,otların temizlenmesi.....
Bu işler nasıl bitecek acaba?
Yorulmuyor muyum;hem de nasıl!
Bir yandan atölye,bir yandan hayatın rutini,bir yandan da bahçe işleri.
Bağ bahçe işlerine alışkın olmayınca zorlanıyorum elbette ama başaracağım.
'Ben yoruldum hayat ' demiyoruz.
Bakın,Ekrem İmamoğlu ,tek adamlı AKP'ye karşı durmuyor mu ?
Yılmadan,usanmadan çalışmak gerek.
Çalışan yol alır,çalışmayan yolda kalır! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder