13 Mayıs 2019 Pazartesi

#“İyi insanlar cennete gider, değil!
İyi insanlar nereye giderse cennet orası olur.”
Osho
Sizler,bir insanın kalbine dokundunuz mu,bir hayvanın başını okşadınız mı ya da bir çiçeği incitmeden kokladınız mı?
Çoğumuz yapmıştır ama benim sözüm yapmayanlara elbette.
Cennet cennet diyerek,hayatı cehenneme çevirenler yok mu çevrenizde?
Ya da,cennet diye masallar okurken,her türlü ahlaksızlığı yapanlar;
Ya da;sizleri cennetle öbür dünyanın varlığına inandırıp,bu dünyadaki yaşanacak hayatlarınızı çalanlar yok mu?
Onlar da var elbette.
Ben,her zaman hayatı güzelleştirenlerin yanında yer aldım,alıyorum,alacağım.
Benim,uhrevi şeylerle işim olmaz.Bu dünyada var isem,mutlaka bir işe yaratmalıyım inancındayım ve bunun içindir çabam.
Bu yolda,önüme çıkanlar,engel olanlar,çelme takanlar yok mu?
Hem de nasıl çoklar ama bu,beni durdurmaz elbette.
Canımı sıkan çok sorumsuz insanlar da çok, bu dünyada nefes alıp,oksijen israfı da yapıyorlar ama yapacak bir şey yok.
Sorumsuz insanlardan ....
Neyse....
Anacığım,nurlarda uyusun hep çok kullanırdı 'Bu dünya,iyi insanların yüzü suyu hürmetine dönüyor' diye.
İyilerden olun bence.
Öldüğünüzde,hiç değilse,arkanızda güzel anılar bırakın değil mi?
Bir video izledim bu sabah.
Hindistan'da geçiyordu.
Bir köpek,daracık bir kuytuya düşmüş ve yüzü parçalanmıştı.Orda ölecekti,biri ona dokunmasaydı eğer.
Önce,iki genç geldi,çıkardı,sonra bakımı başladı.Haftalar süren uğraştan sonra,sargıları açıldığında o köpeğin sevinci,kuyruğunu sevinçle sallaması,ordakilerin bacaklarına dolanması.....
Yok böyle bir güzellik inanın.
Boğazım düğümlendi ve şükrettim ' iyi ki,hala böyle güzel yürekli insanlar yaşıyor;İyi ki! '
Şu engebeli yollarda yürürken,bana yardım etseniz de,hayatı çabucak,daha değerli kılsak olmaz mı sayın sorumlular?
Bir dokunuş yahu!
Çok mu şey istiyorum anlamıyorum ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder