25 Mayıs 2019 Cumartesi

#Sabahın köründe,henüz kargalar bile uyanmamışken atölyemi açtım,hem de pazar pazar! 
Pazar gününün benim için önemi büyük.Şöyle,yayıla yayıla kahvaltı yapılacak,müziğim çalacak ve ben kalöri hesabı yapmadan ......
Ah,nerde o günler,mazi oldu,mazi. 😔
Ama aldığım parayı hak ederim.Yok öyle çalışmadan,avantadan para kazanmak.Bu nedenle,kuşlar bile mesaiye başlamamışken işimin başına geçerim.
Tabii,yine kahvaltımı müzik eşliğinde yaptım ama koşa koşa.
Bir sabah uyanacağım,hiçbir şey düşünmeden,alacağım bir sırt çantası yanıma ve ver elini adressiz yolculuk ama bu da nerdeeee. 
Doktorum,geçen gün diyor ki;'Hayata ne kadar pozitif bakıyorsunuz,ne kadar mutlusunuz'
Yok valla doktorum.O işler,öyle olmuyor ama zevahiri kurtarıyorum diyelim. 
Neyse.....
Çocuklarımıza nezaketi öğretmiyoruz.Yoldan geçerken bir günaydın demek,gülümsemek hiç zor değil ama yapmıyorlar.
Tabii,bu çocukların,sabahın bu pazarında okul yolunda ne işi var ayrı konu?
Çocuğa ben kocaman bir gülümsemeyle 'Günaydın'dedim.
Öğrensinler bunları.
Eğitimi nereye koyacağını bilemediğimiz bir Prof. Milli Eğitim Bakanımız oldu çok şükür.Giden zaten kötüydü,gelenin de maşallahı var.
Yine neyse....
Bugün siyaset yok.
Yazın eli kulağında artık.Atölyemin önünden ,parmak arası terlikler,şortlar geçiyorsa ,asfaltta yumurta pişirme sıcakları geliyor,yolda demektir.
Bütün yaz,burdayım.
Sıcaklar,atölye ve çalışma!
Aman Tanrım!
Yok mu şöyle,kıyıda köşede bir evi olup da,bana üç-beş günlüğüne kiralayacak olan biri?
Ama denize karşı ve mümkünse denizi de temiz olsun.Mavi Bayraklı olması tercihimdir.
Çok şey istedim değil mi?
Zaten,deniz-kum-güneş kim,tatil kim? 
Kendimi eğliyorum yalnızca.
Günaydın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder