24 Mayıs 2015 Pazar

#Birkaç yıl önce çok popüler bir şiir vardı.
İbrahim Sadri derdi ki şiirde:
''Bugün pazar ve ben seni çok özledim.''
Nicedir bu şiiri görmüyorum sayfalarda.Ya insanların özlediği biri olmuyor ya da aşka duyulan inanç kalmamış.
İnsanlarda bir sevgisizlik,yılgınlık,hayal kırıklığı var.Ya da sevdaya dair duyguları körelmiş.
Aşkı,yalnızca cinsellik sayanlar,aşkı cüzdanda arayanlar;bir de ''var mıydı öyle bir şey?'' diyenler....
Bir insanın hayatında özleyecek birinin olması kadar güzel bir şey var mı?İnsan,insanla,insan aşkla çoğalır.
Öyle,günübirlik ilişkiler,haftalık,aylık tutulmalar,Güzin Abla sayfasında karar vermelerden söz etmiyorum.
Hani,duyguların hası,hani içinizi titretecek kadar güçlü,hani yanınızdayken bile özlediğiniz birinden söz ediyorum.
Eski Yeşilçam filmlerinde mi kaldı o duygular? Ya da Cazablanka'dan kalan bir hoş seda mıdır artık,aşk?
Tükettik mi yoksa her şeyi?Güven mi azaldı birbirimize?
Ne çok sahte sözcükler,dokunmalar yaşar olduk değil mi? Her şey çıkara dayalı artık.
Sevişmelerin getirisi artık gelecek planı,kendini garantiye alma beklentisi oldu.
Öylesine tutkuyla yaşanmıyor artık aşklar.
Aşkta da çıkar vardır ama birlikte olmanın hazzı ve birlikte yaşamanın,çoğalmanın getireceği güzellik.
Aşkı yanlış biliyoruz çoğumuz.
Belki de hiç yaşamayanlar çoğunlukta olduğu içindir;
Kim bilir?
''Bugün pazar ve ben seni çok özledim''der ya İbrahim Sadri
Özleyecek biri varsa hayatınızda çok şanslısınız ama yoksa,mutlaka bulun birini.
Her şey sevmekle başlar çünkü.
Korkmayın! wink ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder