7 Mayıs 2015 Perşembe

#"İsterseniz şimdi gelin beni karılarla çekin. Buradan Reina'ya gidiyorum, orada karılar beni bekliyor!"
Batuhan Karadeniz
Adını duymamıştım.Sivassporlu futbolcuymuş meğer.Üstelik de,yaptığı çapkınlıklar yüzünden Beşiktaş'tan atılmış.
Özel hayatı kendisini bağlar elbette ama kadını ''Beni karılarla çekin''diyerek aşağılamasına takıldım.Genç bir futbolcu ve kadınlara da zaafı var belli ki.
Kadını,''Karılar''diye nitelemesinin altındaki eğitim ne acaba?
Kadın,erkeğin ne önünde ne de arkasında yürüyecek varlık değildir.Kadın ve erkek yan yana yürümeli,yol arkadaşı olmalıdır.Kas gücü,erkeği yalnızca fiziksel anlamda güçlü kılar,o kadar ama bu,kadını aşağılaması anlamına gelemez.
Ülkemiz,ne ara bu noktaya geldi?
Bakın,siyasilerimizin söylemleriyle ,şu evreleri geçirdik toplum olarak:
-Kadın ve erkek eşit değildir.
-Kadına şiddet abartılıyor.
-Yalnız bırakılan ya davulcuya,ya zurnacıya.
Recep Tayyip Erdoğan
(Görüldüğü üzere,yine en çok o konuşuyor.Her ottan çıkıyor ya!)
-Kadınlar iş aradığı için işsizlik yüksek
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek.
-Dekolte giyene tecavüz ederler.
Prof.Orhan Çeker.
-Kadına yönelik şiddet algıda seçicilik.
Kadından sorumsuz eski bakan Fatma Şahin.
-Tecavüzcü,kürtaj yaptıran tecavüz kurbanından daha masumdur.
Ayhan Sefer Üstün-AKP Milletvekili..
-Kızlar okuyunca,erkekler evlenecek kız bulamıyor.
Erhan Ekmekçi-AKP İL Genel Meclis Üyesi.
Listeyi uzatmak mümkün elbette.
Bakınız,AKP zihniyetinin kadına bakış açısı bu.Kadına tecavüz edilebilir,kadın öldürülebilir,kadın evde oturmalıdır,kadın işe yaramaz,kadın yalnızca yatak arkadaşı olmalıdır.
Yani;kadını evire çevire kullanın hiçbir sakıncası yok.Ülkemizde yaşanan kadın şiddetini de abartmayın.
Onlar da evde otursalardı,mini etek giyip de tecavüze davet çıkarmasalardı.
Kendi hataları.
Bunların iktidar olduğu bir ülkede,bir futbolcu çıkar ve ''Çekin beni bu karılarla''der.
Kadın bedeni ne de olsa.Biri olmazsa diğeri var nasılsa.
Güç de,para da ben de.İstediğimi yaparım,kime ne?
Hani ahlaklıyız ya,hani müslümanız ya,hani geleneklerine bağlı,saygılı bir toplumuz ya!
HADİ ORDAN! AHLAKSIZ HERİFLER!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder