18 Mayıs 2015 Pazartesi



#Ülkemizdeki insan profilleri öyle farklı ve değişken ki,hangisini elinize alsanız,orda kalıyor konu.
Hayat,siz plan yaparken,kendi bildiğini okuyor ve bazen şanslı bazen de çok şanssız olabiliyorsunuz.
Cuma akşamı örneğin.....
Piyano dinletisine gittim.İyi niyetli bir çabanın pek de iyi olmayan sonucuydu ve biraz da kızarak ayrıldım ordan.İnsan,bir yola çıktığında,ya en iyisini yapmaya çalışmalı ya da hiç kalkışmamalı.
Seyirci terbiyesi ve bir konser sırasındaki adap olayına hiç girmiyorum bile.Öğrenmiyoruz bu işleri ne yazık ki.
Yolda dört kişi ve ikisi kavga ediyordu.Biri,ağız dolusu küfrediyor ve de sarhoş,diğeri alttan alan bir yapıda.
Evin köşesini dönmek için,biraz da panikle hızlandım kardeşimle.Nedense huzursuz etti beni ordaki hava.
İçimden de ''Şu 155'i arayayım da,gelsin''diyerek ama yapmadım Hani,kendi aralarında çözsünler gibi ama keşke arasaymışım.Bizden sonra,biri diğerini silahla vurmuş.Durumu da ağırmış gencin.Umarım ölmez.
İnsanlar ,neden silah taşır,neden içerken duracağı yeri bilmez,neden içkinin şişede durduğu gibi durmayacağını anlamaz da içer,cidden anlamıyorum.Alkolü hepimiz kullanıyoruz ama dozunda.Küfelik olana kadar içmenin alemi var mı?
Acaba,az daha geç geçseydik ordan, ne olurdu düşünmek bile istemiyorum.
Hayat,tesadüfi yaşanıyor belki de.

Fotoğrafta gördüğünüz kadın.....
Tam 5 yıldır tanıyorum onu.Sara hastası ve sara krizi tuttuğunda,bulduğu her yere yatıyor.Çok sigara içiyor,iki de çocuğu var.Kocası,ne iş olursa yapan,işsiz biri ama gayretli.Bazen iş yaptırıyorum ama nereye kadar?
Bu kadına yardım etmenin yolunu bulamadım.Sigara içecek parayı buluyor diye kızıyorum bir yandan da ama ne yapmalı bilmiyorum?
Yurdumdan iki insan manzarası size.Biri,azıcık parayı bulunca sarhoşlaşan,diğeri parasızlıktan yığılan.
Bugün,CHP milletvekili Fikri Sağlar geldi.Konuşmasını dinledim.
Yurdum için umutlanmalı mı acaba?
Bu kadın,sosyal güvenceye sahiplenip,tedavi olur mu ki?Ya da kocasına iş.......
Olur mu ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder