28 Mayıs 2015 Perşembe

#''Hayat,nefes almakla vermek arasında yaşananlardır''denir.
Nefesin süresini kimse bilemez elbette.
27 Mayıs......
Benim de dünyaya ''Merhaba''dediğim gün.Bir yaş daha aldım bu yıl.Saçlara biraz daha ak düşecek,yüzdeki çizgiler biraz daha derinleşecek.
Doğal bir süreç elbette,herkesin başına gelen.Milyarlarca insan,aynı yoldan gelip,geçti bugüne kadar.Sıra bizde demek ki.Bizden sonra da,hayat devam edecek.
Sevilmek çok önemli.''Sıradan bir gün'',ya da ''Ne saçmalık,doğum günü de neymiş?''diyenlerden misiniz yoksa?
Hayatta ritüeller vardır.Özel günlerimizi es geçmeyiz çoğumuz.Sektör tuzağı,bir güne sığdırılır mı günler? diye söylensek de,güzeldir böyle günlerde anılmak.
Varsın,böyle ritüellerde hayat yol alsın.Güzel bir duygu inanın.
Hayatın koşturmacasının içinde birbirimize yeterince vakit ayırıyor muyuz?Hep bir bahanemiz vardır değil mi?
En son ailemiz,yakın arkadaşımız,dostlarımızın hangisiyle bir yemekte buluştuk?Hangisiyle bir kahve sohbetine aldık?
Elimizde cep telefonu,yakındayken uzağız birbirimize.
İşte,bu günler,insanları birbirine yakınlaştırıyor inanın.
Dün akşam örneğin......
Yeğenlerimi nicedir görmüyordum.Evin gelinleriyle ne zaman kahve içmiştik anımsamıyorum bile.
İlişkileri sürdürmek çabayla olur.Böyle günler de,birbirimize anımsatır bir aile olmanın gereğini.
Dün güzeldi.Ailemin kalanları yanımdaydı.Yedik,içtik ve günü tükettik.
Mutlu da olduk.Bu güzel bir şey.Hele hediyelere boğulunca daha mı güzel ne?wink ifade simgesi
İnsan biriktirmek gerekir.Para,mal,mülk de bir yere kadar.
Eğer çevrenizde dostlarınız,arkadaşlarınız,sizi anan insanlar varsa çok şanslısınız demektir.
Sosyal medyadan,hiç karşılaşmadığım,yalnızca sayfalar aracılığıyla görüştüğüm güzel insanlara...
''Nice mutlu yıllar Berrin hanım''diye başlayan dilekleriniz var ya!
Bir çoğumuza sıradan gelen ama içi öyle dolu sözlerdir ki.
Bir insanın mutlu olmasını dilemekten daha güzel bir şey var mı?Dün,her okuduğum mesajda,yüzüme gülümseme yayılıyorsa,güzel insanlarla çevriliyim demektir.
Öncelikle atalarım;anam,dedem,babam,annem...
Onları ziyarete gittim ve bu dünyada bana nefes alma şansını verdikleri için hepsine teşekkür ettim.İyi ki,onların kanından çoğalmışız. Hayatı,insan olmayı,dürüstlüğü,yardımı,şefkati hep onlardan öğrendik.
Annem.....
En büyük öğretmenimdi.Bundan sonra da,onun bana öğrettikleriyle yol alacağım.
Başta kızım ve ailem olmak üzere,sesini duyduğum dostlarım,iletilerini okuduğum arkadaşlarım,beni sevmeyen kimsenin olduğunu düşünmesem de wink ifade simgesi ,hadi onlara da bir teşekkür benden.
İyi ki varsınız hayatımda.
Bundan sonra da uzun yıllar birlikteyiz biliyorsunuz. wink ifade simgesi
TEŞEKKÜRLER! smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder