30 Mayıs 2015 Cumartesi


#Siz hiç hayatınızda çığlık atan bir kaplumbağanın sesini duydunuz mu?
Ya da kaplumbağaların ses çıkardığını biliyor musunuz?
O zaman,size bir örnek:
Her yere yürüyerek gitmeyi tercih ediyorum olabildiğince.Dün sabah da,diş doktorumda randevum vardı.Ve saat sabahın sekizi.
Hadi,kent içi ormandan gideyim dedim ve işte onu gördüm;fotoğraftaki kaplumbağayı yani.
Ama nasıl?

Bir kaplumbağayı öldürmek isterseniz,kabuğunun üstüne çevirin ve bırakın.Asla doğrulamazlar ve o şekilde de ölürler.Ta ki,biri onu kurtarana kadar.
Yani ben. wink ifade simgesi
Arızalı insanları;kör,topal,sakat,hasta hayvanları bulmakta üstüme kimseyi tanımıyorum.
Onlar mı beni buluyor,yoksa arızalı ben miyim de,bunları çekiyorum bilmem. wink ifade simgesi
Önce ölmüş sandım.Ayağımla iteledim ve canlı olduğunu fark ettim ama nasıl?
İri,siyah karıncalar,ters dönmüş kaplumbağanın kabuğundan içeri girmiş ve hayvanı canlı canlı yemeye başlamışlardı.
Bunu daha önce de gördüğüm için biliyorum.Hayvan,nasıl bir ses çıkarıyordu biliyor musunuz?
Tıpkı,bir siren sesinin tizliğinde aynı tonda bağırıyordu.Ne acıdır kim bilir yaşadığı an?
Önce,elime aldım.ortamda su olsa tutacağım ama yoktu.Üfleyerek ve silkeleyerek karıncaları olabildiğince attım içinden.
Kaldırıma koydum ama bizimkinde tık yok.Anladım ki korkuyor.Yeniden elime aldım ve otların arasına koydum.Başını,uzun süre çıkarmadı ama az sonra bir telaşla yürümeye başladı.
Sevindim. smile ifade simgesi
Ben diş doktoruma,o da doğal ortamına gitti.
Dönüşte,görür müyüm acaba diye bakındım,yoktu.
Benimkisi de laf yani!
Ne yapacaktı hayvan,onu karıncalardan kurtardım ve yaşam şansı verdim diye teşekkür mü edecekti? smile ifade simgesi
Nalet olsun,şu içimdeki insan sevgisine!
Gidince üzülüyorum ama bu da çok çabuk gitti canım. wink ifade simgesi
Azıcık okşasaydım bari. smile ifade simgesi
Beğen · Yorum Yap · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder