7 Mayıs 2015 Perşembe

#Tesettürlü bacının biri,tesettür takmayan kadınlara veriştirmiş.Sanırım,komiklik olsun diye yazmış çünkü aklı selim biri, böyle bir şeyi asla yazmaz.
Diyor ki;P.D. ''Hep çirkin kadınlar türbansızdır.Yüzlerindeki nursuzluğu,g..... açarak dengelerler.''
Aynaya bakıyorum,şu nur akan yüz nasıl oluyor acaba diye?Sıradan birini görüyorum,herkes gibi. wink ifade simgesi
Bu kızcağızın yüzündeki nuru arıyorum ama heyhat!
Kaşlar,yay gibi alınmış.Dudaklar şeftali pembesi rujla boyanmış.Yanakları allıkla renklenmiş.
Tepeden,tırnağa boyaya,pardon,nura boyanmış meğer. smile ifade simgesi
Sokağa çıktığımda,türbanlıları acayip güzel buluyorum inanın.Onca boyayı ..... sürsen,dünya güzeli haline gelir. wink ifade simgesi
Ama bir gerçek var;bizim kadınlarımız cidden güzel.Biraz da,boya,badana yaptılar mı şahane oluyorlar.
Ama en çok kuaförümde rastladıklarıma şaşırıyorum.Çünkü,saatlerce saç boyatıyorlar ama o saçı beze dolayıp çıkıyorlar. Nedenini hiç anlamıyorum.Onca saat.....
Yuh!
Evlerindeki fantezi için mi acaba? wink ifade simgesi
Hani,türbansızlar g.... açıyorlar ya,kamufle için....
Ama o zaman da,yine sokağa dönüyorum mecburen.Madem,türbansızlar g.... açmaya bu kadar meraklı,türbanlılara ne oluyor?
Kalçalarının arasına girmiş,daracık pantolonlarında,bırakın g-stringi,bedenlerin her ayrıntısı ortaya dökülüyorken,ayaklarına taktıkları ve yüksek ökçesinden yürüyemedikleri o ayakkabıların,kalçalarında yarattığı ahengi biliyorlar mı acaba? smile ifade simgesi
Nasıl da dikkat çekiyorlar bilseniz!
Gelelim memelere....
38-40 beden bandındaki türbanlı bacılar,neden 36 beden gömlek giyerek salınırlar,bilen var mı?
Hani,o gömlekler daracık oluyor ve düğmelerinden ayrılma noktasına geliyor ya!
Hani,içine de balenli sütyen giyip,memeleri silikon takılmış dolgunlukta kaldırıyorlar ya!
Kendinize güveniyorsanız,türban takarak yüzünüze nur yağdırıyorsanız,siz neden g..... açıyorsunuz,cidden bilmek istiyorum bir kadın olarak.
Hadi,türban takmayanlar nursuz ve çirkin suratlı.
Size ne oluyor ey bacılar? wink ifade simgesi
Yoksa,siz de mi kamuflaj kısmındasınız?
Annem,nurlar içinde yatsın,hep derdi ki:''Bizim gelin,bizden kaçar,önünü örter,ardını açar.''
Sizinkisi de o hesap inanın. smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder