22 Mayıs 2015 Cuma

#''Bu fakir,hiçbir zaman sultan olma gayretinde olmadı.''
Recep Tayyip Erdoğan
İyi ki de olmamış,ya bir de olsaydı,maazallah bitmiştik ülke olarak.
Bakınız,asla ve kat'a sultan olmak istemeyen sayın Erdoğan'ın hali perişan durumuna:
5 Katrilyon liralık AK-SARAY'da oturuyor.Adeti 1000 liralık kadehte suyunu içiyor,kilosu 4000 liralık beyaz çayla demleniyor,sarayın aylık elektrik,su,doğal gaz,temizlik vs. giderleri 21 milyon lira.
Tanesi 10 bin liralık klozete .......
Neyse ayıp olmasın!
Saraydaki sade ve mütevazi hayat böyleyken,asgari ücret 949 lira biliyorsunuz değil mi?
Ülkenin başbakanı çıkmış ve gariban işçiye verilecek 1500 lirayı TÜSİAD'a şikayet ediyor ve önlem almasını istiyorken;
Diğer yanda,ülkenin tepesindekiler saltanat kayığına binmiş,keyif çatarken,
''Valla ben istemedim.Yeminle,sultan olmak gibi bir çabam olmadı.Oğlum,kızım,gelinim,damadımın yaptıklarında ne var?Herkesin çocuğu sahip olabilir.Abartacak bir şey yok.Bakın,ülkenin koskoca Diyanet İşleri Başkanı 320 bin liralık Mercedes'e biniyor.Hiç olur mu?Bakanlarım çalmış,çırpmış olabilir.ben,onlara daha büyük ödül verir ve Bakara-Makaracı Egemen'i yanıma alır ve memleketi soymaya devam ederiz.''
Jöleliyi de unutamam asla.Fazla jöleden k... yalamayı epeyce abartmış olabilir ama suçu yok,jöleden o jöleden! Hep onun yüzünden.Saç diplerinden fazlaca kaçmış beynine.Alay etmeyin,yazıktır.
1999 yılında sayın Erdoğan şunu söylemişti:
EĞER BİR GÜN DUYARSANIZ Kİ TAYYİP ERDOĞAN ÇOK ZENGİN OLMUŞ, BİLİN Kİ HARAM YEMİŞTİR!
Dünyanın en zengin sekiz devlet adamından biri sayın Recep Tayyip Erdoğan'dır.
Hani,elinde tek bir yüzükle girmişti ya siyasete!
BİLİN İSTEDİM!
Dip not:Bana da bir AK-SARAY hediye eden çıkmaz mı ki?.Kızıma,arsa falan da bağışlayabilirsiniz.Hatta,kızımı Amerika'da okutacak biri bile olabilirsiniz.Bende bir çocuk var ama onda dört çocuktu ve size pahalıya gelmiştir.Hadi bir güzellik yapın.Hem benim kızım çok akıllıdır.
Kendim için bir şey istiyorsam namerdim! Mütevaziyim,bir saraycık,lütfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder