14 Mayıs 2015 Perşembe

#Mayıs ayına hiç yakışmayan soğuk ve yağışlı bir hava vardı bugün Çukurova'da.Bahar geldi sanıyoruz ama kış bitmiyor ki,havadaki kokuları alalım.
Yağmurun şöyle bir avantajı var;kimse sokağa çıkmıyor.
Bütün sokaklar benim yani çünkü,yağmurda yürüyüp,her keresinde hasta olup,yeniden aynı şeyi yapan biri ancak çılgın olabilir.Benden başka da kimse olmadığına göre..... wink ifade simgesi
Belediyenin bitirmeden açtığı Masal Parkına gittim,yağmur altında.Peyzaj ve gerekli donatılar olmayınca açmak yersiz olmuş ama bitince ortaya çıkacak işten umutluyum doğrusu.Buna da şükür. smile ifade simgesi
Yağmur olunca,ortada ben ve oyuncaklar vardı.Her şey,insanla güzel inanın.Çocukların neşeli çığlıkları,annelerin telaşı olmadan park çok sessizdi.Oyuncakları gezdim tek tek.Epeyce oyalandım parkta.Çocuk olmak isteğiydi belki de.
Bizim zamanımızda böyle oyuncaklar yoktu ki....
Şehre yöneldim yine ıslanarak ve çardakların altında soluklandım.Çınarlar iyice yapraklanmış.Yazın,cehennem sıcaklarında nasıl da gölgelik yapacaklar bizlere.
Suyun sesi,kuşların sesine karışıyor.Karşı tepede ağaçlar....
Hepsini biz ekmiştik,şimdi koca bir orman oldu ama iki yıldır bir hastalık dadandı ağaçlara,kuruyor birer,ikişer.Orman İşletmesini aradım,ağaçları kesmekten başka çare yokmuş.Canım sıkılıyor.
O ağaçlar bizim ama.....
Koyun sürüsü geliyor uzaktan.Cidden de sürü psikolojisindeler.Aynı yere basıyor,aynı tümsekten iniyorlar.Yünleri kırpılmış,cascavlak meydandalar. smile ifade simgesi
Bu koyunları gösteren yünü müymüş yani?Bir sürü de yavru vardı.
Ataların;''Koyver danayı,bulur anayı''lafının doğruluğunu izledim.Yüze yakın koyunun içinde,koşup annelerini nasıl buldu bu hayvanlar?İçgüdüsel mi acaba? Koşan,annesinin memesine yapışıyordu çünkü. smile ifade simgesi
Birden,sese yöneliyorum.Eski,bir renault araba,camları açık ve içinden bangır bangır bir acılı arabesk yükseliyor.Anlıyorum ki,karşılıksız aşka düşmüş ve sesini herkese duyurmaya çalışan bir genç var içinde.
Bahar gelmiş neyleyim,yare ulaşmayınca modunda.Ulaşınca ne olacağını sanıyorsa artık?Üç vakte kadar hır,güre düşecek ama bilmiyor henüz. wink ifade simgesi
Artık kalkma vakti.
Hasan Hüseyin'in dilime takılan
Öyle bir yerdeyim ki bir yanım çığlık çığlığa .......
Bu ne beter çizgidir bu
Bu ne çıldırtan denge
Yaprak döker bir yanımız
Bir yanımız bahar bahçe.
dizeleriyle,yağmurun altında yürüyorum yine.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder