4 Nisan 2017 Salı

#Atalar:'Gelen gideni aratır'derler,çok da doğru derler.
Yıllardır sosyal medyada yazarım ama en çok kadınlar ve çocuklar üzerinedir yazılarım.
Kadın cinayetleri ve çocuk tecavüzleri bu memleketin en kanayan yarası olunca,dolayısıyla yazı konularımda bu konudaki yetkililer oluyor.Aile ve Sosyal Politikalar bakanları örneğin.
Bugüne kadar,her aileden sorumlu bakanla ilgili yazı yazdım.Al birini,vur ötekine hesabı,biri diğerinden daha iyi olsaydı inanın adlarını dahi anmayacağım ama nerde....
Ensar Vakfındaki erkek çocuklarına tecavüz edenler için 'Çok hayırlı işler yapıyorlar,bir kereden bir şey olmaz'diyen Sema Ramazanoğulu'nu da gördü bu ülke,Otizmli çocuklar için"İnşallah 16 Nisan’da çıkacak sonuçla otizmli çocuklar içinde çok daha büyük hizmetler yapacağımıza inancım tam" diyen,
Bakan Fatma Betül Sayan Kaya'yı da gördü.
İnanın utanıyorum böyle kadınların bizi temsil etmesine.
Kendi ülkesinde kadınlar öldürülür sesi çıkmaz,dini vakıflarda,orda,burda çocuklar tecavüze uğrar sesi çıkmaz ama cevvalliği tutarak,yanında büyükelçimiz olmadan arabaya atladığı gibi,'Gelmeyin kardeşim,bizde seçim var'diyen Hollanda'ya inat,gider,arabadan dahi inemez,'Bana su bile vermediler,yok su verdiler'diye göze girme efelenmesini yapmaktan öte bir şeyi beceremeyen bu kadın bakan, Otizm gibi çok önemli bir konuda,16 Nisan'dan sonrasını bekliyormuş.
Pardon da,bugüne kadar yapmak istedi de elinden alan mı oldu?
Neyi beklediler,bu çocukların eğitim,yaşam, sağlık konularında gereksinmelerini karşılamak için?
Otizmli çocukları,buna alet etmeye hiç utanmıyorlar.
Benim,ne otizmli çocuğum var ne de ailemden bir bireyim var ama otizmli çocuğu olan bir aile olsaydım bu kadının mensubu olduğu hiçbir siyasetin yanında olmazdım.
Ayıp,ayıp!
Gelen gideni aratırmış ama bundan daha aratanı karşımıza çıkar mı dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder