19 Nisan 2017 Çarşamba

#Hava sıcak,gölgesiz kaldırımlarda yürümek tam bir işkenceye dönüşmek üzere Çukurova'da.
Bir görüşmeye gidiyordum,yolda bu köpeğe rastladım.Başında epeyce durdum.Beni hiç önemsemedi bile.Patilerini soğuk duvara uzatmış,serinlemeye çalışıyordu.
Köpeğe bakarken içinden dediklerim:'Oh ne ala!Ne referandum hilesini düşünüyorsun,ne basiretsiz siyasilerin yönetiminden bi'habersin ne de aş-ekmek kaygın var,yan gel yat bakalım!
Biri sana yemek verirse doyarsın.Bulduğunla yetinirsin,karnın doyunca arkanı döner ve gidersin ama biz insanoğlu öyle miyiz ya?
Hırs girmiş bir kez aklımıza ve bu yolda her şeyi yaparız.
Tabii,bu benim bakış açım ya bir de köpek ne düşünürdü acaba?
'Lan ne biçim memleket?Hava desen çok sıcak olacak artık.Bir tas su,bir kap yemek veren çıkar mı ki insanların arasından?
Ben,sonuçta bir köpeğim.Üşür müyüm,acıkır mıyım hiç düşünmezler.
Bak,şu fotoğrafımı çeken kadın bile az sonra çekip gidecek ve bir de üstüme yazı yazacak,sanki bir tek kendileri huzursuz.Ya biz hayvanlar ne olacağız?
Ne bir başımızı sokacak barınağımız var ne de bize bakan bir belediye.
Tekme atanı mı ararsın,taş sallayanı mı?Oysa biz hayvanız.Bize saldırmayana,biz neden saldıralım?
Yakmayın canımızı artık!
Şimdi,tepemde dikilen şu kadın benim için 'Oh ne ala,yan gel yat diyordur eminim.

Ben de seni kadar zordayım.Biz,hayvanları düşünen bir hükümet en son ne zaman iktidara gelmişti?
Anımsamadın değil mi?
Bari,ölü taklidi yapayım da azıcık tekmelerden kurtulayım.İnsanını düşünmeyen siyasiler,biz hayvanları mı düşünecek?
Hadi ordan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder