12 Nisan 2017 Çarşamba

#Referandumda neden HAYIR!diyorum?
Bu konu başlığı olunca,haliyle siyaset gündeme gelecek biliyorsunuz ama yapmayacağım en azından yazının başında. ;)
Kendimi yorma konusunda üstüme kimseyi tanıyorum.Bir hayat telaşesinin içindeyim.
Geçmişini unutmayan ve anılarına sahip çıkan insanların var olduğu ülkelerde abidik gubidik açıklamalar da yapılmaz,gece gördüğü düşü,gündüze uyarlayan insan da çıkmaz.
Bugün,atölyemden çıktım ve kendimi bahçeye verdim.Ağaçların diplerini yaptım,gübre verdim,kurularını kestim...
Tabi bunları,mis gibi portakal,turunç ve limon ağaçlarının altında yaptım.
Annem-Babam nurlar içinde uyusun,bahçemize,her bir evladın adına ağaç dikmişti ve bir evlat olarak,o ağaçlara bakmak görevimdi.
Seviyorum toprak kokusunu.
Annemin çiçekli bahçesini,babamın titizliğini andım sürekli bugün.
Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor elbette ama olabildiğince korumalı anıları.
Çok yorulunca,'Hadi akşamına müzikli bir yere gideyim'dedim ve Maryland Cafe'de soluklandım.
Canlı canlı şarkıları dinlemek,müzik dolu bir akşam yaşamak gerçekten de güzel oluyor doğrusu.
Bu akşam,beni en çok etkileyen şarkı 'Tamirci Çırağı'oldu.
Hani,Cem Karaca'nın o muhteşem şarkısı.
Bir tamirci çırağıyla otomobilini tamire getiren kadının aşkı olamaz elbette çünkü ayrı dünyaların insanlarıdır.
Hayal kurmak güzeldir ama doğru hayal kurmak önemlidir.
Egzozuna boğulduğunuz hayat yaşamak istemiyorsanız seçimlerinizi doğru yapacaksınız.
Yarın,pişmanlıklara düşmek istemiyorsanız mantıkla duygularınız asla birbirine karıştırmayacaksınız.
Pazar günü referandum var.
Pazartesi gününe aydınlık bir gelecekle mi uyanmak istersiniz;yoksa abidik gubidik söylemli insanlarla mı?
Ben,hiçbir zaman tamirci çırağı-zengin kız aşkına inanmadım.Çünkü dengesi bozuktur o işin.
Ama şu anda ülkenin kaderi şarkı sözlerindeki gibi egzoz gazı dağılınca belirlenecek.
İşsizin sen işçi kal mı olmak istersiniz;
Yoksa;Bütün dünya buna inansa,birlik olsa,hayat bayram olsa mı?
 Ben,ikincisini alıyorum ve HAYIR! diyorum. :)
Ama şarkılar cidden güzeldi bu akşam.
Seviyorum bu hayatı yahu! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder