10 Nisan 2017 Pazartesi

#Referandumda neden HAYIR! diyorum?
Anacığım,nur içinde uyusun hep derdi ki:'Kötü söz sahibine aittir.'
Birkaç gün önce,AKP'nin referandum için hazırlattığı,bir çobanın 'Ekonomide işler yolunda'dediği spot üzerine bir yazı yazmıştım,okuyanlar anımsayacaktır.
Twitter'de, ismi de vardı ama silmiş bu şahıs;şu hesaptan bana ' O coban sayesinde sofrana etin sütün geliyor okumuşsun ama bir bo... olamamışsın'diye yazmış.
Büyük Türkiye
@ak1_evet
Böylelerine takılmıyorum aslında,bir kadın olarak da üstüme alınmıyorum ama.....
Bir insana,sırf kendi gibi düşünmüyorum diye bo... denir mi?
Nedir bo...?
İnsanın,bedenini ayakta tutmak için yediği besinlerin posası.
Arkadaş,bu posa işini iyi biliyor olmalı.
O spotta ne vardı,hadi analiz edelim.
Edelim ki;referandumda neye EVET dediğini hala bilmeyenler belki bilgilenir bu sayede.
Bir çoban....
Arka fonda koyunlar otlanmaya çalışıyor.
Ülkedeki son 15 yıldır yanlış gidenleri bir kenara alalım,yalnızca doğadaki tahribatı anlatalım bugün.
Cennet ülkemizde hava kirlendi,su kirlendi,toprak kirlendi.
Buldukları her dere,ırmak,çayın üstüne HES konduran ve dereleri kurutan,kuşları,balıkları,kurbağaları,otu,çöpü,yani doğal dengeyi bozan kim?
Ben mi izin verdim bunlara?
Meralar vardı bir zamanlar,üstünde hayvanların yayıldığı.
Nerde şimdi bu meralar?
Üstünde TOKİ konutları yükseliyor çoğunun.
Çayır bulup da çıkamayan hayvanlar GDO'lu yemlerle,ahırlara tıkılarak bize et,süt,peynir,yoğurt,kaymak veriyor.
Bunca kanser vak'ası neden çoğaldı ülkemizde?
Bedenimizin kimyası bozulduğu için olabilir mi?
Dağdaki çoban....
Hayvanını otlatacak mera bulamazken,sararmış otlardan süte duran koyunları gütmeye çalışırken,hangi ekonomik gidişatla ilgili düşünebilir,sorarım size?
Ekonomi tıkırındaymış öyle mi?
Bana,bunca işsizlik rakamlarını,vatandaşın alım gücünü,kapanan fabrikaları,işletmeleri neyle açıklayacaksınız o zaman?
Boş laflara karnımız tok artık.
Bu adam bana bo.... demiş ama eminim ki,o kafatasının içindeki kıvrımlı şey bu spotun içindeki derin anlamı anlamamıştır.
Bu insanlar yüzünden referandumda EVET çıkarsa,bırakın rejim değişikliğini;ülke kanalizasyon çukuruna dönecek.
Neden mi?
Çünkü beyinleri bo... tan başka bir şeye çalışmıyormuş gördüğünüz gibi.Bunu ben demiyorum,bana yazan kendisi.
Bana bir şey olmaz.Amacım da hedef göstermek falan değil ama cesur olsaydı ve sözünün arkasında dursaydı keşke bana twitter engeli koyacağına.
Çok da TIN yani!
Utanmış mıdır sizce yaptığından?

Referandumda neden HAYIR'diyorum?
Çünkü,bu zihniyetin seçtiği insanların ülkemize daha fazla zarar vermesini istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder