13 Nisan 2017 Perşembe

#Referandumda neden HAYIR! diyorum?
Üç gün sonra sandığa gideceğiz.Adı referandum ama aslı plebisit yapılacak oylamanın.
Şu andaki oylama yeni anayasa değişikliği ve rejimi değiştirecek,parlamenter sistemi yani başbakanı ortadan kaldırıp,meclisi etkisizleştirecek bir EVET-HAYIR oylaması.
Bütün yetkilerin tek bir kişiye verildiği,kafasına göre ülkeyi yönetmesine izin verilen bir yetki oylaması.
Hani deniyor ya;bu oylama bir seçim değil ve konunun Recep Tayyip Erdoğan'la bir ilgisi yok,bu bir ülke meselesi.
Tam olarak öyle değil aslında.
Tamam! Yapılacak oylama sonucu,ülke geri dönüşsüz bir yola sokulacak ve cumhurbaşkanı kim olursa olsun,bu yetkileri donanacak.
Peki,kendini ölümsüz sanan ve bu referandumu şu anda isteyen kim?
Biz bu referanduma niye gidiyoruz hem de OHAL varken?
Madem,ülkemizde olağanüstü bir hal yaşanıyor,O-HAL'de,şimdi sırası mı bu referandumun?
Acelemiz ne?
Ülkede terör var,işsizlik var,ekonomik dibe vurmuşluk var değil mi?
O-HAL'de?
Neden referanduma HAYIR'diyorum?
Çünkü......
Burnunun az ötesindeki karakola 30 metrelik tünel kazıp,1 TON patlayıcı yerleştirirken bunu görmeyen,görüp de engel olmayan,göz yuman ve 3 insanın şehit olmasına 'Olayın terörle ilgisi yok'diyerek açıklama yapan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu gibi asil insanların bu ülkede söz sahibi olmasını istemiyorum.
Yahu!
Adamlar 1 ton patlayıcıyı oraya nasıl taşıdı?Elinizde poşetle taşınacak 1 kg domates değil,1 TON PATLAYICI !
Kazdıkları 30 metrelik tünelin toprağını nereye ve ne şekilde taşıdılar peki?
Poşetlere mi doldurdular?
İşte,15 yıldır bu ülkeyi yöneten, terörü durdurmayan,hiçbir sorunu çözemeyen bu iktidar,şimdi kalkmış tüm yetkileri tek bir kişiye devretmemizi istiyor.
İyi de,15 yıldır bu ülkeyi kim yönetiyor;Recep Tayyip Erdoğan.
15 yılda ülkenin geldiği nokta buyken,ben daha sonrası için neden yetki vereyim bu insana?
Sayın cumhurbaşkanı mitinglerde 'Eğitimde,Sağlıkta,Adalette,Ulaşımda,Enerjide yeni bir dönem başladı'diye konuşuyor da;
Bize lütufta mı bulunuyor acaba?
Hükümetlerin görevi,vatandaşını her konuda korumak,refahını sağlamak değil mi?
Hani bir de köprüler,yollar yapıyorlarmış ya!
Reis babanın Rize'de denizden topladığı balıkların satışından değil herhalde?
Benim vergimle bana hizmet yapıyorlar,babalarının parasıyla değil.
Neden HAYIR diyorum?
Çünkü,ülkemin aydınlık yarınlara gitmesini istiyorum.Peki,bu algıdaki insanlarla mümkün mü?
Elbette HAYIR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder