17 Nisan 2017 Pazartesi

#Referandum öncesi,Güneydoğu'dan bir iş adamıyla görüşüyordum;sordum:
-Referandum için ne düşünüyorsunuz?
-Elbette evet oyu vereceğim
-Peki neden evet diyeceksiniz?
-Çünkü benim için iki devlet adamı var;biri Fatih Sultan Mehmet,diğeri Erdoğan.
Şaşırdım ve sordum;
-Peki,Atatürk'ü nereye koydunuz?
-Benim için önemli değil.Erdoğan'dan başka kimse devlet adamı değildir.
Şaşkınlığım arttı elbette,bu ülkenin kurucusu Atatürk'ün devlet adamlığını tanımamak olmazdı çünkü.
Merak ettim elbette bu soruların sonunu ve son soru;
-İşleriniz nasıl gidiyor?
Bu arada,çok pahalı ve iyi giyiniyor,yatırımlarının ucu bucağı yok ve tabiri caizse parayla oynuyor.
Yani,işini iyi bilen bir iş adamı.
Ve verdiği yanıt:
-Şu anda Ankara'ya adamlarımı yolladım,onay bekliyorum,bu işe ...... .... para yatırdım.(Paranın limiti bende saklı kalsın).Bu iş olacak.
İçimden dedim ki;Eğer,.... ..... lirayı o işe yatırmasaydın,bu işten bir çıkarın olmasaydı,köyünde sade bir vatandaş olarak üç-beş dönümlük tarlaya muhtaç olsaydın, acaba hala evet oyu verir miydin?
Şu para nasıl bir şey görüyorsunuz.İnsana,her şeye koşulsuz EVET dedirtiyor!
Hele bu dudak uçuklatan miktarlarda oluyorsa eğer,ne paranın açmadığı kapı kalıyor ne de insanda memleket kaygısı.
Devir,KÜRK DEVRİ,devir RANT DEVRİ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder