23 Nisan 2017 Pazar

#Atamıza ve silah arkadaşlarına ve isimsiz şehitlerimize minnet ve şükranlarımla.....
'Bugün 23 Nisan
Neşe doluyor insan....
Böyle başlar değil mi her 23 Nisan'da şarkılar.
Peki,siz sevgili çocuklarımız,size Atamızdan armağan bu bayramda mutlu musunuz?
Öyle,arkasına Atatürk'ün koskoca fotoğrafını asarak,masanın çevresinde el kadar kız çocuklarının başını örterek sözümona bakan yaparak söz verdiğiniz ama aslında ne tecavüze uğradıklarında ne eğitim hakları elinden alındığında üç maymunu oynayıp sırtınızı sönen,siz sayın siyasiler.....
Size sormuyorum!
-Sen.....
Tamirhanede vargücünle krikoyu kaldırmaya çalışan,yüzü gözü yağ içindeki çocuk;
-Sen....
Kahvehanede boyunun yarısı kadar çay tepsisini taşına çocuk;
-Sen....
Okula gitmen gerekirken,üstüne giydirilen o beyaz kefeninle baban yaşındaki adamların koynuna sokulan ve adına ÇOCUK GELİN diye bakılan güzel kızım;
Sana soruyorum;
Dünya lideri Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün,yalnız sana değil.tüm dünya çocuklarına armağanı olan, 23 Nisan Egemenlik ve Çocuk Bayramında MUTLU MUSUN?
Seni koruyamadığımız için,sana hakkın olan bir hayatı sunamadığımız için ülkem adına özür diliyorum.
Bayramın kutlu olsun demek istiyorum ama sana şekerlerle,balonlarla,uçurtma şenlikleriyle,yüzünde gülücükler açtıracak mutlu bir gün sunamadığım ve seni belirsiz bir ülkede yaşamak zorunda bıraktığım için suçluyum.
Sana yeterince sahip çıkamıyorum çocuğum.
Bayramını kutlasam neye yarar?
Bilmem ki,benim neslimi affedecek misin?
Dip not:Evimin karşısı okul ne ne bayrak asılmış ne de Atamızın posteri.
İşte; bu günlere düştük sonunda.
Masanın çevresine,başını beze dolamış el kadar iki kız çocuğunu da oturtmuş,sözde bayramını onurlandırıyor.
Daha ne yapacaksınız bu çocuklara acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder