13 Nisan 2017 Perşembe

#Referandumda neden HAYIR! diyorum?
Aslında HAYIR sözcüğünü çok kullanırım ve referandumda da hiç yabancılık çekmedim ama bu kadarını ben bile beklemiyordum kendimden. ;)
Öyle alışmışım ki,'Kahve içelim mi?'diyene HAYIR;
Dışarda şakır şakır yağmur yağarken 'Yağmur mu başladı ne?diye sorana HAYIR;
Hatta atölyemde bu çalışmanız da ne hoş olmuş değil mi? diye sorana bile HAYIR diyorum. ;)
Bu kadar HAYIRCIYIM yani.
HAYIRDA HAYIR VAR! derdi ya atalar haklılarmış meğer.
Bunları düşünürken,birden bir tweet gördüm.
Tuğçe Kazaz.....
Epeydir şahane açıklamalarını okumuyordum.Duruldu mu ne? diye düşünürken Heyhat!
Tuğçe Kazaz'dan referandum yorumu: Bu, tek adam iktidarıdır ama EVET vereceğim!
Kadın,bildiğiniz Sarı Saçlarından Sen Suçlusun şarkısını söyletmiyor mu meğer. ;)
Bana yazıyorlar neden HAYIR diyorsunuz?
Diğerlerini zaten önemsemiyorum ama
Kılıçdaroğlu bile 'Beni ikna edin evet vereceğim'dedi ya!
Bir Devlet Bahçeli'yi görüyorum,bir de Tuğçe Kazaz'ı doğal tepki geliyor;HAYIR! :)
Bu yaşa geldim,Piskevitçi Devlet Bahçeli'nin son anda EVET mi diyor,HAYIR mı diyor,yoksa HAVET mi diyor inanın anlamıyorum.
Bir de 'Bu bir tek adam rejimidir ama evet oyu vereceğim'diyen Tuğçe Kazaz'ı.
Bunlar ne içiyorsa bize dokunuyor kardeşim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder