12 Nisan 2017 Çarşamba

#Referandumda neden HAYIR!diyorum?
Atatürk,bir dünya lideridir.Benim şahsi fikrim de bu elbette ama bunu tüm dünya söylüyor.
1938 yılından bu yana nice cumhurbaşkanları,başbakanlar geçti bu ülkeden ancak,böylesi ne görüldü ne de duyuldu.
Bu ülke,siyasette aklı başında,ciddi duruşlu,kitleleri kucaklayan söylemli siyasetçileri ne zaman görecek dersiniz?
Örümcek ağı olayını bilir misiniz?
Hani,Hz.Muhammed'in Sevr mağarasında saklandığı olay.
Hani,örümcek ağları mağaranın girişini kapatınca burda kimse yoktur diyerek geri dönülen Peygamber Mucizesi var ya!
Hani,ülkemizin başbakanı da 15 Temmuz'da,Ilgaz tünelinde saklanmıştı ve oraya da örümcekler ağ yapmıştı ya!
İşte,sayın cumhurbaşkanı da,Dalaman'da örümcek ağı benzeri bir olayla karşılaşmış meğer.
Siyaset,dini ayarlar üzerine kurulmamalı.Toplumda dini sömürü var olduğu sürece mağduru oynadığınız sürece,halkı da aptal yerine koyma maceranız devam edecektir.
Kendin gibi olmak yerine sürekli birilerinin yerinde olduğunu düşünmenin psikolojide bir karşılığı var mutlaka.
Peki,siyasette yalan olur mu?
Meydanlarda sürekli 'Eyyyy Kılıçdaroğlu' nidalarını atıyorlar ve biri bırakıyor sazı,diğeri alıyor eline.
Merak ediyorum,ne istiyorlar sayın Kılıçdaroğlu'ndan?
Bu referandumda,Kılıçdaroğlu'nu oylamıyoruz.
Ülkenin rejimini değiştirecekler ve bizler HAYIR! diyoruz.
Bana 18 maddeyi anlatacaksınız EYYYY Cumhurbaşkanı,başbakan ve bakanlar ve Devlet Bahçeli.
'Atatürk Havalimanında tankın üstüne çıkmadı Kılıçdaroğlu'diyen cumhurbaşkanına,Hayati Yazıcı 'Ne desem de bu yalandan kendimi sıyırsam'diyerek,ekranda bocaladıkca bocalıyor.
AKP'nin Anayasa Prof.u Burhan Kuzu ise,sosyal medyada attığı tweetlerle komik olmaya devam ederken bir yazı gördüm.Şöyle diyordu:'1980 sonrası yaşanan beyin göçüyle Aziz Sancar yurt dışına gitti,bize de Burhan Kuzu gibiler kaldı.
Neden referandumda HAYIR! diyorum?
Çünkü,makam yetkilerini aşan,toplumu aldatan,çaresizlik içinde yalan üstüne yalan söyleyen,sanki lütufta bulunuyormuş gibi
'Köprüler yaptırdım gelip geçmeye'türküsü çağıran ama aslında iş başındaki bütün hükümetlerin asli görevi olan ve bizim paralarımızla yapılan yaptırımları kafamıza kafamıza çakan bu insanların ülkemize daha fazla zarar vermesini istemiyorum.
Bu nedenle HAYIR diyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder