15 Nisan 2017 Cumartesi

#Referandumda neden HAYIR diyorum?
Çünkü;
TEHLİKENİN FARKINDAYIM!
-Çünkü;şu andaki siyasi iradenin ülkeyi nereye sürükleyeceğini görüyorum.
-Çünkü;şimdi tek bir kişiye atfedilecek yetkinin,yarın başımızı çok daha ağrıtacak duruma geleceğine inanıyorum.
-Çünkü;sayın cumhurbaşkanının parmağını tehditkar bir şekilde sallayarak 'Evet diyenle hayır diyeni aynı kefeye koymam'sözünün ardında yatan geleceği görüyorum.
-Çünkü;son 15 yıldır ülkede kaos yaratan bu iradenin yetkiyi babadan oğula mı,kayınbiraderden damada mı vereceğini bilmiyorum.
-Çünkü;1923'den bu yana bize verdiği tüm kazanımlarımızın teminatı;CUMHURİYETİMİZE SAHİP ÇIKIYORUM.
-Çünkü;parlamenter sistemin yerine TEK ADAM-BAŞKANLIK sisteminin gelmesini istemiyorum.
-Çünkü;BEN BU İNSANLARA GÜVENMİYORUM!
BU NEDENLE OYUM HAYIR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder