11 Nisan 2017 Salı

#Referandumda neden HAYIR! diyorum?
- Esasında 'Hayır' diyenler 15 Temmuz'un yanındadır.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan-13 Şubat 2017
-Ben daha önceden de hayır diyenler terörist demedim.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan-10 Nisan 2017
-Kılıçdaroğlu, havalimanında darbecilerle temas kurdu."Havalimanında darbecilerle iletişim kurduğunu bilseydim Yenikapı'ya davet etmezdim.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan-10 Nisan 2017
-Katranı kaynatmakla şeker olmaz"
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan-10 Nisan 2017 Çorum konuşması.
Bu tarzın bir de Devlet Bahçeli versiyonu var biliyorsunuz.Dün 'Seni başkan yaptırmayacağız'derken,bugün 'Bir oyum var,o da evet'diyen mümtaz bir şahsiyet.
Hani bir türkü var
-Karakolda doğru söyler,mahkemede şaşar.
İşte bunlarınki de o hesap.
Dün söylediğini bugün çark et;dün söylediğin hakareti bugün yut ama toplum unutur mu peki?
Bizi,balık hafızalı sanarak salak yerine koymaya doymadılar.
Oy almak için yapmadıkları daha ne kaldı acaba?
'HAYIR' dediğimiz için terörist edildik,her türlü hakareti yiyoruz da;
Peki.....
Şu meydanlarda neden halka 18 maddeyi anlatmıyorlar da,sürekli Kılıçdaroğlu'nu anlatıyorlar?
Çünkü söyleyecek sözleri yok.Çünkü,18 madde tümüyle ülkenin zararına ve bunu halktan gizlemek için manipüle ediyorlar.
Aldılar sazı ellerine Eyyy Kılıçdaroğlu,Eyyy Kılıçdaroğlu.
Annem,nur içinde uyusun derdi ki bu duruma:
Paylaşamadığın her neyse çık karşısına konuş ama yapamazlar elbette.Cesaret ister açık oturumda karşı karşıya gelmek.
Meydanlarda Kılıçdaroğlu dinlemekten gına geldi inanın.
Sanırsınız ki,referandumda Kılıçdaroğlu'nu oyluyoruz.
Kardeş!
Rejimi değiştireceksiniz
Kılıçdaroğlu'nu değil.
Dünden bu yana şu söze takıldım:Katranı kaynatmakla şeker olmaz"
Bu sözün aslında bu olmadığını hepimiz biliyoruz değil mi?
Aslı şu da değildir.
"Katranı kaynatsan olmaz şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker."
Bu sözün aslını hepimiz biliyoruz kuşkusuz ama benim terbiyem,burda bunu yazmaya izin vermez.
Peki....
Ben,sade bir vatandaşım ve bunu asla dile getiremem çünkü ayıp.
Ülkenin koskoca cumhurbaşkanı,ana muhalefet partisinin başına bunu nasıl söyler?
Hani,en çok kullandığı sözdür;
EDEP YAHU!
Referandumda neden HAYIR! diyorum?
Çünkü;edep bilmeyen,sürekli hakaret eden siyasilerin ülkeyi yönetmesini istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder