18 Nisan 2017 Salı

#Referandum geçti ama yankıları daha uzun süre tartışılacak.Nokta konmadı anlayacağınız henüz.
Referandum deyince benim aklımda kalan neydi biliyor musunuz?
Usulsüzlüğü,oy çalmayı,YSK'yı,balkon konuşmasını falan unutun bir süre;
Bir okul ve tekerlekli sandalyede,bacakları olmayan bir vatandaş....
Asansör olmadığı için 3. kattaki oy verme işlemine,merdivenlerden sürüne sürüne çıkması ve karşısındaki yetkilinin 'Çok istiyorsan git bir tamirci getir,asansörü tamir ettir'diyerek beni öfkeden çıldırtması;
Mümkün olsaydı,elimi ekrandan içeri sokup,o yetkilinin boğazına yapışmak istedim;
İkincisi ise;sandıkları geziyorum,listelere gözüm takıldı.İmza yerine parmak basmış insanlar vardı hala ülkemde.
Şimdi.....
Kardeş!
-Sen istediğin kadar balkon konuşması yap ve % 51 ile başkan ol,engelli vatandaşını o merdivenlerden süründürdüğün sürece bu ülke iflah olmaz,olmayacak da.
15 yılda,ne yaptın bu ülkede diye sormak hakkım değil mi sana?
Tamam,geçmediğimiz köprüleri,ihaleyle yandaşına verdiğin üç günde çöken otoyollarını saymıyorum,sen daha eğitim yuvalarında bozuk asansörü tamir ettiremiyorken koskoca ülkeyi layıkıyla yönetmek....
Mümkün müdür acaba?
-Sen istediğin kadar % 51 ile başkan ol,hala ülkende parmak basan,yani okuma yazması olmayan insanlar varolduğu sürece,
merdiven basamaklarını çıkan yalnızca sen olursun vatandaşın sürünürken.
E,buna gönlün razı geliyorsa,denecek ne kalır ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder