18 Ekim 2019 Cuma

#Dersten dönüyorum, akşamın bu saatinde.
Kendime iş çıkarmada üstüme yok elbette.
Bir belge daha alacağım; akşam 8.30 'a kadar dersim var.
Neyse.....
Konu, benim dersim değil.
Karşımdan çok genç Suriyeli bir anne ve biri 3,diğeri 5 yaşında iki çocukla geliyor.
İki çocuğun da elinde muz var.
5 yaşındakinin, muzu aldığıyla bitirmesi arasındaki süreyi izleyemedim bile.
O kadar çabuk yedi ki muzu.
Küçük olan ise, muzu bitmesin diye öyle ağır yiyordu ki;çocukları izledim bir süre ve aklıma kendi çocukluğum geldi.
İlkokuldayken, babamın verdiği harçlıkları biriktirirdim.
O yıllardaki en büyük zevkim, biriktirdiğim harçlıklarımla Nestle-Damak Fıstıklı Çikolata almaktı.
En sevdiğim çikolataydı.
Bakkaldan, çikolatayı alırdım, kaldırıma otururdum, keyfine vara vara, usul usul yerdim.
Biriktirdiğim parayla almıştım, keyfini sürmekte çok güzel oluyordu.
Şimdi, pek çikolata yemiyorum.

Arada bir, Bitter Çikolata ve elbette Nestle-Damak Fıstıklı Çikolata. ❤️
Çocukluğum.....
Ne güzel anılarım...... 😔
Çocukluk yıllarımdaki bu tutkuyu kızıma anlatmıştım.
Kızım da,çok özel bir çocuktur.
Nestle firmasına,fotoğrafta gördüğünüz kareyi göndermiş,onlar da bu fotoğrafı çikolatanın üstüne basıp,bir Anneler Gününde bana göndermişti.
Nasıl da duygulu bir andı.❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder