28 Ağustos 2019 Çarşamba

#Ağzınızdan çıkan her söz sizi bağlar.
Bu nedenle,gırtlağın kırk boğum olduğunu bilecek,otuz dokuzuna kadar getirecek ve sonra söyleyeceksiniz her neyse söyleyeceğiniz şeyi.
Anacığım,nurlarda uyusun,hep çok öğütlerdi bize bu,kırk boğum meselesini.
Düşünmeden söylenen söz,size kötü döner.
Fotoğraftaki kadın,Ömür Gedik.
Bu hanım,gazeteci ve hayvan hakları konusunda çok da çabalayan biriydi eskiden çünkü,takip ediyordum ama hayvan hakları derken,işi şarkıcılığa döktü.Öyle de kötü bir sesi var ki...
Önce, iyi bir iş yaptığını düşünmüştüm çünkü,hayvanlar için dikkat çekecekti ama kadın,sesinin çirkinliğine bakmadan bir de şarkıcılık yapmaya başladı ki....
İstemeyen dinlemez benim gibi ama istiyorsa söylesin şarkılarını,bana ne!
Tabii,konumuz,bu hanımın yaptığı bir konuşma.
AVM'lerde,çarşı-pazarda kadınlar öyle teşhirci şortlar giyiyormuş ki;
Hani,nerdeyse,tacize uğramayı meşru kılıyor konuşmasıyla.
Kişi,ister şort giyer,ister tayt.Kaldı ki,kendisinin fotoğrafta gördüğünüz taytını anlatacak sözcük var mı acaba?
Bu teşhir olmuyor mu?
Muhtemelen bir açılış ya da davet.
Peki,böyle bir yere,bu kılıkla gidilir mi?
Hani;kendisi aldığı eğitim nedeniyle giyinmeyi,edebi bildiğini söylüyor da!
Bu işin,eğitimle ne alakası var?
Kıyafetinizi giyersiniz,aynaya bakarsınız,kendinizi beğeniyorsanız konu kapanmıştır.
İlla ki,moda okulunda okumanız gerekmiyor giyim-kuşamı uygulamak için.
Bana göre de,bir kot,bir tişört, bir de spor ayakkabılardır giyinmenin hası.
Çünkü,rahatlık ön planda benim için.Sabahın köründen,akşama kadar ayakta çalışıyorum.Boyaların,tozun içinde topuklularla,ojeli parmaklarla çalışılmaz bizim işimizde.
Yani;her yerin bir kıyafeti var elbette uygunluk açısından ama AVM'lere kısa şortla girenler diye eleştiremezsiniz.
Farkında olmadan teşhir başka bir şey.
Bakınız,denizde,özellikle haşema giyen kadınların öncesi ve sonrasını mutlaka siz de biliyorsunuz.
Farkında değiller ıslanan kıyafetlerin bedendeki yansımasını.
Cidden,çok dikkat çekici oluyorlar.

Ne yapalım şimdi,giymeyin mi diyelim?
Bana kalsa da,giymeseler daha iyi çünkü;deniz bu, bedene suyun,güneşin değmesi gerek sağlık için ama yapmıyorlar.
Demem o ki;sayın Ömür Gedik,hiç yakışmadı bu açıklamalar.Kadını hedef gösteren,hele ki,artan kadın cinayetlerinde,olmaz ki!
İstanbul'da,şort giyen hemşireye atılan tekmeyi unutalım mı yani?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder