8 Ağustos 2019 Perşembe

Bunu da yapmazsam olmazdı elbette. 
Fikir kirli olunca,ne yapsak da arınmayı sağlayamayız biliyorsunuz.
Çevremizdeki insanlara bir bakın,içleri fesat,kalpleri fesat,düşünceleri hainlik dolu.
Üstüne bir de yanıcı Çukurova sıcakları çökünce,arınmak her türlü olanaksızlaşıyor.
Alkol var diye parfüm-deodorant kullanmayanlar,akşama kadar ter içinde kalıp,ertesi gün arınmadan sokağa çıkanlar....
Bunlardan yayılan kokuya dayanmak çok zor inanın.
Hele bir de,toplu taşıma araçlarına biniyorsanız vay halinize!
Kirli bedene sıkılan kokuların yarattığı tahribatı da zaten bilen bilir.
Ben de,sabuna merak sardım.Biraz dedim,sabun üreteyim de,çok kokan insanlara hayrıma hediye vereyim ama çok kokanlara elbette. 
Bunun bir de maliyeti var biliyorsunuz.
Dolap içlerine,temizlikte kullanılmak üzere renk renk sabunlar yapıyorum.
Lavanta favorim her ne kadar kokusuna alerjim olsa da çok güzel bir koku ama gül ve limon kokularını da çok seviyorum.
Sabun yaparken,bütün ev mis gibi kokuyor ya.....
Üretmek güzel,farklı bir şeyleri denemek güzel.
İşin ucuna,bir de mis gibi kokular girince.....
Siz de deneyin.
En fazla evinizde dolap içlerinde ve temizlikte kullanacağınız sabunları kendiniz yapmış olursunuz.
Maliyetine gelince;e,biraz olacak elbette. 
Sabun bazı,aromatik kokular,renk verici maddeler ve silikon kalıplar....
Silikon sabun kalıpları biraz pahalı.
Hani,bilin de öyle kalkışın bu işe. 
Bu sabunları,fikri en kirli siyasilere özellikle hediye etmek isterim.
Helali hoş olsun.
Valla para almayacağım.
Sayemde,belki arınırlar,pek sanmıyorum ama belki! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder