23 Ağustos 2019 Cuma

#'Hayatta ben en çok babamı sevdim' der,Can Yücel
Anne ve baba ayrılır mı sevgi için bilmiyorum.
Ama ben bu hayatta en çok annemi sevdim.
Evimizdeki kurabiye kokusunu özlüyorum.
Yola her çıkışımda,arkamı döndüğümde,buğulu gözlerle,dudaklarından dökülen dualarla beni uğurlamasını özlüyorum.
Anne olunca,beni daha iyi anlarsın sözünü bıkmadan,usanmadan söylemesini özlüyorum.
Anne olunca,annemi çok daha iyi anladım elbette ama anne olmak,anneyi özlemeyi eksiltmiyormuş.
Hep yanımızda olacağını düşündüğüm,bizi hiç bırakmayacağına inandığım anacığım....
Bugün,tam beş koca yıl geçti.
Sabah geldim yanına,bilmem ki beni duydun mu?
En sevdiğin çiçeklerinden getirdim sana.
Çocuklarının kokusunu,çok sevdiğin evinin,bahçenin,çiçeklerinin.....
Her yerde ayak sesleri,evdeki anne kokusu hala duruyor.
Ne zormuş anneyi kaybetmek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder