19 Ocak 2020 Pazar

#Bugün pazar...
Sokakta üşüyene de pazar, sıcacık yatağında, rehavetle uyanana da.
Atölyemi açtım, dışarda güneş, içerisi buz gibi.
Neyse ki, tüm cepheyi cam yaptırdım da, az sonra, o güneş bu atölyeye girecek. 😉
Haberlere baktım.....
Tüm Türkiye'yi özetleyen, BABİL dizisinin başına bir şey gelirse, cidden üzüleceğim.
Dünyanın, en zengin SEKİZ KİŞİSİ ki,hadi, bilin bakalım, bizden de kim var acaba içinde; 😉
İşte bu sekiz zenginin, paracıklarını sıcak tutmak için sömürdüğü yoksulun faturası, bütün dünyada yaşanan savaşların, kan ve gözyaşının nedeni.
Yok olun inşallah topunuz!
Bugün, kötücül duygular yok, iyimserlik had safhada olsun.
Birazdan, arkadaşlarımız da gelecek, kahve içelim, fallara bakalım, bizim, diğer kafelerden neyimiz eksik, üstelik, fal da bedava. 😉
Çaylar, gelsin sonra.
Bu arada, üretelim, üretelim....
Yepyeni fikirleri tartışalım, uygulanabilirliğini konuşalım, her zaman, bir adım daha ilerisini görelim.
Böyle yapmadan, başarıya ulaşılabilir mi?
Bugün, en çok tellerdeki kuşları çalışmak istiyorum ahşap objeler de.
Kuş gibi özgür olma dürtüsü belki de bendeki.
En çok kuşları severim ben.
Tabii, kızımdan sonra. ❤️
Kuşlar demişken....
Kumrular, balkonun kapısını kendilerine yuva bellediler iyice.
Yine, yavrulamaya durmuşlar.
Balkona çıkarmaz ediyorlar yahu!
Kuşlar, ürkmesin, yumurtaları soğutmasın diye hizaya giriyoruz, ne iş? 😉
Şu müziğimi de açayım da, günüm başlasın artık. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder