5 Ocak 2020 Pazar

#Yine bir pazar sabahına uyandım ve atölyemi açtım erkenden.
Dışarda, soğuklu bir güneş var ama iyi ki var.
Güneş, enerji kaynağım ve müziğim elbette.
Çocuklar geçiyor, tıpkı benim gibi ne hafta sonu var ne de tatil kavramı.
Okuldan zil sesi geliyor ve çocuklar yine kursta.
Bu çocuklar, neden bir pazar günü aileleriyle kahvaltı yapmaz?
Nasıl öğrenecekler bunları?
Çocukları gördükçe, dün okuduğum ve dehşete düştüğüm bir haber aklıma geliyor.
Alanya'da, bir imam, üç kız çocuğuna tecavüz etmiş.
Peki, Alanya müftülüğü nasıl bir açıklama yapmış?
'İmamımızın, başına gelen talihsiz bir durum'.
Hani, hep yazıyorum ya 'Yetmez ama Allah topunuzun belasını versin'. Lütfen, çok rica ediyorum imama sorar mısınız, tecavüz ettiği üç çocuktan sonra ruh sağlığı bozulmuş mu?
Psikolog eşliğinde ifadesini alın ve imam tecavüz ederken ne hissetmiş, nasıl keyif almış mı el kadar çocuklara dokunurken?
Cidden, çok merak ediyorum. Çok yazık olmuş imama.
Şimdi, bu imamın ruh sağlığını korumak için nasıl bir yol izleyelim?
Kapatın bu Diyanet İşleri Başkanlığını.
Ne işe yarıyor bu kurum, tecavüz eden imamlara maaş vermekten başka?
Bu imam denen ahlaksız mahlukat, derhal görevden alınmalı, cezaevine atılmalı ve bir daha da çıkarılmamalı.
Peki, Alanya Müftülüğüne ne demeli?
Bu açıklamayı yaparken hiç mi utanmadınız, hiç mi yüzünüz kızarmadı, o çocukların ne hale geldiğini hiç mi düşünmediniz?
Lanet olsun tümünüze!
Aklını fikrini seksle bozmuş bu manyaklardan nasıl kurtulacağız?
Sevgili Anne-Babalar!
Allah rızası için, şu çocuklarınızı camilerden,yatılı, yatısız kuran kurslarından, hacıdan, hocadan uzak tutun artık.
Hala, neden uyanmıyorsunuz?
Çocuklarınız,buralarda tecavüze uğruyor
Çocuklarınızı, çok mu kolay buluyorsunuz da, bu tecavüzcülerin önüne atıyorsunuz?
Din eğitimini, iki-üç duayı evinizde öğretemiyor musunuz çocuklarınıza ?
Asıl suçlu, bu anne babalar.
Çocuklarınızı, uzak tutun bu sapıklardan!
Atölyemin önünden çocuklar geçiyor. Yüzleri tertemiz, gözleri ışıl ışıl bakıyor, geçerken bana el sallayıp gülümsüyorlar.
Her yerdeki çocuklar bizim!
Dünden bu yana, o üç kız çocuğunu düşünüyorum.....
Bu nedir Allah aşkına, bu nedir?
Tek çözüm, tecavüz eden hepsini içeri atacaksınız ve orda ölmelerini sağlayacaksınız.
Başka yolu yok!
Atölyemden dışarıya bakıyorum, güneş, nasıl da aydınlıkla parlıyor.
İçimizi üşütenlerden kurtulamıyoruz ki, dışarıdaki güneşin içimizi ısıtmasına izin verelim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder