4 Ocak 2020 Cumartesi

#Kızımla konuşuyoruz, biraz dertli.
Benden, talepleri var.
-Anneciğim, biliyorsun eğitim programları için sık sık İstanbul'a gitmem gerekiyor.
Sabiha Gökçen Havaalanı karşı yakada, ulaşımı olmuyor ; Avrupa yakasındaki havaalanı, ulaşım açısından hiç olmuyor, üstelik havada pas geçip duruyor uçak, şuna bir el atsan da İstanbul'a, Atatürk Havaalanını da açmayacaklarsa yeniden, şehre yakın bir yeni havaalanı yapsalar da, zamandan kazansam ' dedi.
-Hay hay kızım, sen yeter ki iste, derhal Ulaştırma Bakanını arıyorum ve bu talebini iletiyorum dedim, sevindi. 🙂
-Anneciğim, işim bitince biraz dolaşayım istiyorum İstanbul' da ama Eminönü'nden vapura biniyorum, Kadıköy 'e geçeceğim, turnikeler çok kalabalık, bekle bekle sıkılıyorum.
Bir el atsan da, yeni yeni iskeleler yapılsa.
-Hay hay kızım, sen yeter ki iste, derhal Ulaştırma Bakanını arıyorum, yeni iskeleler kursun. Ne demek, zaman kaybı? 😉
-Anneciğim, bir de dönüşü var bu işin. Şakirpaşa Havaalanına iniyorum, valizi bekle, ordan eve gel, çok uzun iş, vaktimi alıyor, hadi şuna bir el at.
-Derhal kızım, sen yeter ki iste. Şimdi Zeydan Karalar ı arıyorum, hava alanından eve özel hat çeksin.
Sevindi. 🙂
-Anneciğim, son bir istek....
-Yeter kızım dedim. Memleket, senin isteklerinin üzerine dönmüyor.
Milyonlarca insan, senin gibi, aynı yoldan geçiyor. Onlar çekiyorsa, sen de çekeceksin.
-Ama Anne....
Ulaştırma Bakanı M. Cahit Turhan' -ın yeğeni, Üsküdar - Beşiktaş arasını önce 15 dakikada geçerken, şimdi yarım saatte geçiyormuş.
Yazık değil mi?
Bakan, yeğeni için' Kanal İstanbul yapılmalı ' diyorsa, sen neden benim için bunları yapmıyorsun?
Öğrenci yeğeninin zamanı kıymetli de, ben mühendisim, benim vaktim, ondan daha kıymetli, neden benim taleplerim olmuyor?
Kızıma baktım, haklı!
Ulaştırma Bakanının yeğeni, benim kızımdan daha mı kıymetli de, koskoca İstanbul 'u tepetaklak edecek bir projeye kılıf uyduruyorlar da, basit çözümlü, örneğin ; dünyanın en iyi beşinci hava alanı Atatürk Havaalanı yeniden uçuşlara açılmıyor?
Kızımın talepleri absürt mü geldi?
O zaman, Ulaştırma Bakanının yaptığı yeğen açıklamasını nereye koyacağız?
Saçmalamak, işin suyunu çıkarmak, toplumu, bu kadar da ahmak yerine koymak nedir o zaman?
İstanbul'a gideceğim, şimdiden kara kara düşünüyorum doğrusu!
Ya, Üsküdar - Beşiktaş vapuru yarım saati de aşarsa boğazı geçmek için?
Tanrım!
Felaket!
Kanal İstanbul şart! 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder