2 Ocak 2020 Perşembe

#Sarılmak üzerine....
Sarılmak, dünyanın en güzel duygusu.
Kime, ne amaçla sarıldığınız size ait elbette ama duygu alışverişi, insani bir paylaşımdır sarılmak.
En çok kızıma sarılıyorum elbette yoldan geldiğinde. Kokluyorum, öpüyorum, bırakmıyorum uzun süre.
Sonra aileme, kardeşlerime, arkadaşlarıma ve çok yakın bulduğum insanlara sarılıyorum.
İnsanın sarıldığı kişiler, duygu yoğunluğuna göre değişir.Çocuğumuza, eşimize, sevgilimize ya da arkadaşlarımıza farklı duygularla sarılırız ki, sarılmak, çok güzel paylaşımlı bir duygudur.
Hani, nedendir, nasıldır, kim başlatmıştır bilinmez, birine sarıldığımızda, sırtını sıvazlarız, bir de sallanırız sağa sola.
Bu, tümüyle içsel bir şeydir.
Van-Çatak 'da, bir okulda, bir kadın öğretmenin doğum gününde, bir erkek meslektaşı sarılmış, kadına para kesme cezası, erkek öğretmene sürgün verilmiş ya!
Bu sarılmayı şikayet eden, öğretmenler odasındaki o öğretmenler var ya,' Topunuzun, yetmez ama Allah belanızı versin'.
Ne kadar ahlaksız öğretmenlersiniz sizler?
Sizin gibi öğretmenler olmaz olsun.
Siz mi, çocuklara iyi eğitim vereceksiniz?
Hadi, bu lanet olası fikri kirlileri bıraktım, o okulun müdürü, ilçe milli eğitim müdürü, kaymakam.....
Size ne oluyor?
Sizi mezun edip de, oralara gönderen üniversitelere yazıklar olsun!
İlk başta yapılması gereken şuydu:Okulun müdürüne böyle bir şikayet yapıldığı anda, o okul müdürü 'Bu ne saçmalık, nasıl böyle bir şikayete karşıma geliyorsunuz' diyecekti ve konuyu kapatacaktı ama belli ki, onun da işine gelmiş ve böyle ahlaksız bir sarılmayı! üst makamlara bildirmeyi görev sayarak pirim yapmaya yeltenmiş.
İki insan, doğum günü için birbirine sarılır, kutlar, ne var bunda?
Aklınız fikriniz ahlaksızlıkta olunca, bundan rahatsız oldunuz belli ki.
Belki de, sizin yapmak isteyip de asla yapamayacağınız bir sarılmaya anlam yükleyip, iki öğretmeni bu hale getirdiniz.
Nasıl, kendinizle iyice gurur duyuyormusunuz şimdi?
O okulun velileri.....
Bu konuda, siz 'Dur' demelisiniz. Linç edilmeye kalkışılan o iki öğretmenin arkasında durmalı,buna neden olanlara iki çift lafı siz söylemelisiniz.
Öğretmenlerden özür dilemeli ve görevlerine iade edilmelidir.
Lanet olası, çağ dışı, ilkel mahluklar!
Memleketi, yobazlığın kucağına oturtmanıza ramak kaldı.
Sarılmak yahu, sarılmak....
En güzel paylaşım şeklidir.
O kirli, fesat beyinlerinizi alın ve yandan yandan yok olun artık hayatımızdan.
Hayatı paylaşmanın türlü türlü yolları var.
Sarılmak, öpmek, dokunmak, elini tutmak....
Niye korkuyorsunuz bunlardan bilmem?
Oysa, dünyanın en insansı duyguları bunlar.
Korkmayın!
Bulaşıcı bir hastalık değil sarılmak.
Hatta, bana sarılarak enerji bile verebilirsiniz şu anda.
O kadar gözümü açamıyorum ki. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder