6 Ocak 2020 Pazartesi

#En çok Martıları severim ben. ❤️
İstanbul kokar, çizdiğim her karede.
Ne zaman İstanbul 'u özlesem, gözlerimi kapatıp, boğazdan geçerken, martılara simit attığım anları düşünürüm.
Yol boyunca bana eşlik ederlerdi, öğrencilik yıllarımda ve her İstanbul'a gidişimde.
Ne zaman ki, vapur Eminönü' ne yanaşır, işte o zaman geri dönerler.
Bir oyundur yaşadığımız.
Hepsi benimdir. Yol boyu yaşadığımız öykümüzü kimseyle paylaşmıyoruz, sır!
Belki de, martılar herkese aynı şeyi yapıyordur da, ben üstüme alınıyorumdur, bilmiyorum ama İstanbul demek, martılar demek ; Martılar demek, İstanbul' un kokusu demek bende.
Bu martılar ahşap.
Atölyemin duvarlarını süslesin diye yaptım.
Boğazın kokusu, atölyeme dolsun diye.
Biliyorum , İstanbul 'u çok özledim, hep bundandır halim. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder