3 Şubat 2019 Pazar

#Atölyeme,dün bir çocuk geldi,elinde bir tabakla.
Aramızda geçen konuşma:
-Abla,bu evdeki tabaktı.Babam sigara içiyor.Ona kül tablası yapar mısın?
-Baban,evde mi içiyor sigarayı?
-Yanıt yok.
-Bak ne yapalım.Bu tabağı yaparım ama vernik süreceğim için,içine sıcak kül dökülürse vernik bozulur.
Senin,silgi,kalemtraş koyacak bir eşyan var mı odanda?
-Yok.
-O zaman,ben sana bu tabağı boyayayım.Peki,senin bu boyayı ödeyecek para var mı?
-Benim doğum günüm 5 Şubat abla.Bana çok para gelir.O zaman ödesem olur mu?

(Bu arada,bana abla diyor ne hoş! Oysa,ben onun nerdeyse ninesi olacak yaştayım.) 
-Tamam,olur dedim ama o zamana kadar parayı biriktir.Burda bir maliyet var biliyorsun.
--5 Şubat'a kadar parayı biriktirmeye gitti.
Annesini gördüm dün,dedim 'Oğlunuz hangi takımı tutuyor?'
-Galatasaray dedi.
Tabağı Galatasaray'ın renklerine boyadım,bezemesini yaptım,verniğini de attım bugün.
5 Şubat'ın gelmesini bekliyorum.
Bakalım,kaç para biriktirdi bana vermek için? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder