19 Şubat 2019 Salı

#Sabah 6'da uyandım. Üşendim, 'Acaba, ilacımı şimdi mi alsam, yoksa biraz daha mı kalkmasam?' diye.
Malum, hava o kadar erken ki...
Hoca bile, o kötü sesiyle ezan okumadı hala.
Perdeyi araladım, okula baktım.
Her sabah bunu yapıyorum çünkü; ilaçlarımı artık saate göre değil, okulun ders ziline göre almayı öğrendim. 
Eğer bu toplum, bıraktım patlıcan, soğan kuyruğunu, gecenin köründe, el kadar çocukları,yola düşürüp, uyurken ders dinlemek zorunda bırakanlara gereken yanıtı vermezse YAZIKLAR OLSUN!
Bu düzen değişecek kardeşim, başka yolu yok!
Benim, şu anda okula giden çocuğum yok ama o yılları ben de yaşadım.
Benim de çocuğum sabah yola düşüyordu ama o zaman yaz-kış saati uygulaması vardı.
Bedenin ritmi, günün aydınlanmasının saatlerine göre ayarlıdır.
17 yıldır bu hükmet, ne beden ritmi bıraktı bizde ne de düzen.
Görün artık bunları.
En çok şu çocuklara acıyorum.
Bu çocuklar sizin değil mi yahu!
Hala alkışlıyorsunuz bu hükümeti.
Yaşananları görmeniz için Oxford Üniversitesi'ni bitirmenize gerek yok.
Yaşıyorsunuz yetmez mi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder