5 Şubat 2019 Salı

#Burda ne görüyorsunuz diye sorsam, 'karanlık ve binalar 'dersiniz.
Burası, okulun bahçesi ve gördüğünüz karanlıkta, şu anda çocuklar beden dersi yapıyor.
Peki, çocukları görebiliyor musunuz?
Sabahın 6,45 'de çektiğim fotoğraf karesi.
İşte, ülkemizdeki eğitim sisteminin geldiği nokta bu. 
Şu andaki Milli Eğitim Bakanının eğitim geçmişine baktığımda, 'Acaba 'dedim,' AKP hükümlerinden, 17 yıllık iktidarı sürecinde, bir kez olsun, doğru bir bakan iş başına mı geldi ?' ama bu bakana da şaşırmadım. Eğitimi yap boza çevirmeye and içmişler tümü.
Hadi biraz da, çocuklar, bu karanlıkta beden dersi yaparken, birbirleriyle nasıl diyalog kuruyor onu yazayım :
- Lan oğlum şu telefonu tut da, topu kime atacağımı göreyim?
-Hocaaam,karanlık.
-Hoocaaam, atlayacağım ama halkaları görmüyorum.
-Çocuklar, hadi şimdi koşarak ısınmaya başlayalım diyen öğretmenin düdüğüyle koşmaya başlayan çocuklar ;
-Ya ne basıyorsun ayağıma?
-Ama seni görmüyorum ki
-İtmesene oğlum.
-Yav, görmedim seni.

Lan oğlum, şu topu doğru atsana.
-Naapiiim, karanlıkta seni Ahmet sandım.
Milli Eğitim Bakanı, bu kez de liselere takacağına, şu yaz saati uygulamasının, çocuklarda yarattığı travmayı görsün önce.
Atölyemin önünden geçen çocukların gözlerinden uyku akıyor öğlen saatinde bile çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder