14 Şubat 2019 Perşembe

#SEVGİLİLER GÜNÜ.... ❤️
Adettendir,illa ki bu yazı yazılacak. 
Şu saate kadar,görüştüğüm her yerde,Sevgililer Gününe dair konuşulan her şeyden birkaç insan profili çıkardım.
-Bir grup erkek;'Kim,nerden icat etti bugünü,ben eşimi bir gün değil,her gün düşünüyorum,seviyorum arada da çiçek alıyorum'diyor ki,külliyen yalan. 
-Sevgililer Günü de neymiş,elin gavurunun icadı,bize uymaz diyenlerin de aslında,ya sevgilisi yok ya da hediye alacak parası;sallıyor yani. 
-Kadınlar çiçektir diyen bir grup var ki,işte sıyırmanın en klasik örneği bunlar.
-Ya gel işte,erkek erkeğe takılalım diyen,aslında bir sevgili olsa ne iyi olur ama lanet olası yok işte grubu.
Bugün bana evi,arabası,cüzdanından söz eden bir erkek grubu var ki,bunlar da,bütün kadınların buna tav olduğunu sanır.
-Çiçekçileri dolaşıp,en ucuz gül,olmadı güzel bir buket yaptırma derdinde olanlar ki,bunlar genç nesil.
-Sevgililer Gününden bi'haber yaşlı grup var ki,onlar zaten,eleğini duvara asmış olanlar. 
-Sevgilisine oyuncak ayı alan birileri hala var ne yazık ki ama bu ilişki,evlilikle sonuçlandığında,evde iki ayıya ne gerek var değil mi?
Almayın kardeşim şu ayıları! 
-Bir de,bir sevgilisi olup da çok romantik takılan grup var.
Şu anda kokuları sürünmüş,kendini çok mutlu edecek planları yapıyor.
İşin bir de kadınlar cephesi var.
Şunu hiç anlamıyorum:Sevgililer Günü,yalnızca erkeklerin düşünmesi gereken bir gün mü?
Bir kadın olarak,siz ne yapıyorsunuz sevdiğinize?
Çiçek alıyor musunuz örneğin ya da onun çok sevdiği bir şeyi hazırlıyor musunuz?
Kadınlarınki de, ' Rabbena Hep Bana' oluyor ki,bu hiç onaylanacak bir şey değil.
Sevgili kadınlar,ya da erkekler de diyelim:Eğer,karşınızda sevdiğiniz biri varsa,öyle şanslısınız ki,bunun kıymetini bilin.
Ne trip atın,ne çok şey bekleyin ne de birbirinizi üzün.
Sevgi bu,sevgi.
Dünyanın en güzel duygusu.
'Bir kedim bile yok'diyenlerdenseniz .....
AŞKLA..... 😉❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder