18 Şubat 2019 Pazartesi

#ÇİKOLATA....❤️
Kadınların dayanamadığı yegane şey denir,çikolata için.
Benim pek aram yoktur,çocukluk yıllarımın dışında.
Bir tek,Bitter Çikolatayı severim kahvemi içerken.
Nerden aklıma düştüyse bugün anılarım?
Kızıma,çocukluk yıllarımı anlatıyordum.
Babam,yaş aralığımıza göre,okula giderken 25,50 kuruş diyerek harçlık verirdi.
Benim payıma da 25 kuruş düşerdi çünkü;ilkokul 1. sınıftaydım.
O yıllardaki en büyük zevkim,Nestle Damak Fıstıklı Çikolataydı.
İki hafta paramı biriktirirdim,evimize en yakın bakkala giderdim ve çikolatamı alır,kaldırımda oturur,hiç bitmesin diyerek,yavaş yavaş yerdim bütün çocuklar gibi.
Kızıma bunu anlattığımda,bana bu şahane sürprizi hazırlayacağını bilmiyordum elbette.
Anneler Günüydü,o gün.
Kapı çaldı,kargo şirketi,elinde bir paket.
Kızımı aradım paket için,belki açmam gereken bir şeydi diye.
Birden,kızımın sesi değişti 'Annecim,geldi mi o paket' dedi,anlamadım.
'Hemen aç lütfen' dedi.
Paketi açtım ki....
Bir evlat,daha ne kadar güzel olabilir acaba?
Kızım,Nestle'ye,bu fotoğrafı göndermiş, üç paketin üstünde de,Annem-Sımsıkı-Sımsıcak yazıyor.
Peki,çikolata ne derseniz?
Nestle-Damak Fıstıklı Çikolata!
Bir anne olarak nasıl bir duyguda olabilirim ki,bu güzellik karşısında? 

Hemen kızımı aradım,uzun uzun konuştuk.
'Ne ara bu kadar büyüdün de,bana bu sürprizi yaptın kızım' dedim gözlerimden akan yaşlarla.
Tanrının bana bir lütfudur kızım.❤️
Bir anne,daha ne ister ki? 😊
Peki,bunca çikolata yazısı nerden aklıma geldi gece gece?
Nestle Damak,bir tutkudur çocukluğumdan kalan ve yeri çok özel ama dün,yeni çıkmış bir çikolata yedim kahvenin yanında.....
Yok böyle bir tat!
Onu da,başka bir Çikolata yazısında artık. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder