5 Şubat 2019 Salı

#Çok az izlediğim videoların karşısında gözlerim dolar çünkü,dayanamam o görüntülere.
Doğasever bir insanım ve fotoğraf makinemle çok kare yakalarım.
Belgesellerde izlediğim kadarıyla,en güzel gözler Zürafa,Eşek ve benim de gördüğüm kara yılanlarda.
Hayvanlar,öyle güzel bakıyor ki.....
Bir kara yılanla karşılaşmıştım örneğin bir yürüyüşümde,siyah,parlak bir boncuk yerleştirilmişti sanki,o kadar güzel bakıyordu.
Bir video izledim ama aslında haberini de okumuştum.
İzmir'in,Menemen İlçesinin Değirmendere Köyünde,adam demeyeceğim,eşeğin sahibi,hayvanın kuyruğunu satırla keserek,köyün erkeklerine 5-10 tl karşılığında tecavüz ettiriyormuş.
Burdaki yanlışların hangisine değinsem acaba?
Kuşlara,her sabah ekmeklerini veriyorum.Gözüme iki Kumru takıldı bugün,erkek ve dişi.Sanırım,üreme zamanları geldi ve erkek Kumru,dişinin etrafında dönüyor,kur yapıyor ve onu kendisini beğenmeye çağırıyordu.
Doğada böyle değil midir türler arasındaki çekim gücü?
Bir Kumrunun,bir serçeye sarkıntılık ettiğini hiç görmedim ya da,bir köpeğin,bir kediye tecavüz ettiğini.
Doğanın,kendi içinde bir işleyişi var değil mi?
Peki ya işler böyle yürüyorsa,bu adi,ahlaksız,pislikler nerde türedi de,bir eşeğe bunu yapan da,yaptıran da haber oldu?
Hayvanları koruma yasası nerde?
Benimkisi de laf işte.
Ensar Vakfında,dini derneklerde,camilerde,el kadar çocuklara tecavüz edenlere ne yapıldı ki,hayvanları koruyacak yasayı çıkarsınlar değil mi?
Aklım,havsalam almıyor ama şunu cidden merak ediyorum:
Sevişmek,kişinin üreme,zevk gibi çeşitli nedenlerle yaptığı,son derece insansı,doğal bir şey.
Kadına ya da erkeğe dokunmak,seksin bir parçası.
Bir eşeğe,bir köpeğe,bir bebeğe tecavüz ederken neresine dokunuyor,neresinden haz alıyorsunuz cidden merak ediyorum?
Eşeğin,hangi uzvu sizi cezbetti? Memeleri mi,kalçaları mı,dudakları mı,neresi?
Yetmez ama Allah Belanızı versin!
O eşeğin sahibini alacaksınız,o eşeğe tecavüz edenleri sıraya dizeceksiniz;hani eskiden hukukta bir işleyiş vardı;kısasa kısas diye.
Yanlış anlaşılmasın,hukuk her şeyin üstünde ve suçlu,adalet karşısında gerekli cezayı almalı mutlaka ama bu eşeğin sahibi serbest bırakılmış yahu!
Videoyu izleyin lütfen ve o eşeğin gözlerindeki hüzünlü bakışı görün.
Eşeklerin gözleri öyle güzel bakar ki,benim bildiğim.
Bu eşek,ağlıyor hüzünden!
Bu yasayı hala çıkarmayanın da,o şeyi serbest bırakanın da.....
Ne diyeyim ki şimdi ben?
O eşeğin gözlerindeki hüzün beni benden aldı sabah sabah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder