1 Şubat 2019 Cuma

#Siz hiç,dışkınızı bir kavanozda biriktirip,vakti geldiğinde,eşinizin üstüne boşaltabilir misiniz?
Bu ülke,ne çekiyorsa,cahiller ve
okumuş cahillerden çekiyor.
İğrenç bir düşünce değil mi? Tuvalette atmanız gereken dışkınızı,elinize bir kavanoz alıyorsunuz ve ....
Gerçekten iğrenç bir şey yazdığım,hatta hayal bile edilemez değil mi?
Peki,bunu yapan bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Ben,psikolojik sorunu olduğunu ve derhal tedavi altına alınmasını düşünürüm.
Bu adamımsı şey yaptığı bu iğrençliğe bir de 'şiddet içermeyen sembolik bir jest' dediğinde ne düşünürsünüz?
Eşinin üstüne dışkısını biriktirip dökmek ve bunu jest diye nitelemek....
B...nu .çok kıymetli sanıyor olmalı.
Burda,ismini zikretmeyeceğim bu şey,bir yazı yazdı;insan,bunları okuduğunda inanamıyor.
Konu şu:Sekiz yıldır terapiye gittiğiniz,en özelinizi paylaştığınız doktorunuzun size yürümesi,sizi öpmeye kalkması,yahut çükünü çıkarıp göstermesinin vereceği net zarar nedir?
Bu ifadeler benim değil,bu zatın.
Okurken dehşete düştüm.
Düşünsenize;yıllardır doktora gidiyorum.Doktorum bu insanlar.Karşılarında elbette soyunacağım.Ben,özel biri değilim ki.O, doktor ve mesleğini yapıyor.Doktorlar için,bizler her gün gördükleri sıradan insanlardanız.Bizim bedenimiz,onlar için hasta olmuş,tedavi yapacağı bir kemik ve kaslardan oluşan bir beden.Cinsel bir obje değiliz ki bizler,hastayız!
Ne onlar farklı gözle bakar,ne de biz.
Olması gereken bu değil mi?
Mahremiyet,doktorumla benim aramdadır.Gidip,bir yerde beni konuşabilir mi?
Bütün erkekleri kastetmiyorum elbette,lütfen alınmasınlar ama kadına yönelik tutumda,ne yazık ki erkeklerin çoğu aynı algıda.
Kadına,her şey yapılabilir.Dövülebilir,tecavüz edilebilir,şiddetin her türlüsü yapılabilir ve ardından uygulanan hukuksuzlukla,her şey bitebilir.
Ne demek,hastasını öpmeye kalkmak,uzvunu göstermek ne demek?
O doktorun,ben olsam ağzını,burnunu kırarım ama kadıncağız suçlamış ve o doktor 4 yıl hapis cezası almış.
Bu adamımsı şeye göre,bu haksızlıkmış.O doktorun kariyeri,saygınlığı,ailesi,mesleği zarar görürmüş,ne var bundaymış!
Bir de okumuş şeyler bunlar.
Sizin aldığınız eğitimin var ya.....
Allahın cezaları.Soyunuz,sopunuz ....
Anladınız değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder