17 Şubat 2019 Pazar

#'Bugün pazar ve ben seni çok özledim' 
demiyoruz elbette. 
Onu,özleyenlere bırakalım,bugün yine pazar.Kuşlar bile uyanmadan atölyeyi açtım.
Müziğim çalıyor bir yandan,arkadaşlarımızla çalışıyoruz bir yandan.
Ben olsam,ben de gelirdim bu atölyeye çünkü,kahve ve lokum ikilisiyle başlıyoruz,çayla ,ek gıdalarla devam ediyoruz. 
Birlikte,hem vakit geçiriyoruz hem an'ı biriktiriyoruz hem de üretim yapıyoruz.
Bu fotoğraflar nedir derseniz?
Kars'ın Selim İlçesinin Laloğlu Köyüne kendi çabamla yardım götürdüm biliyorsunuz.
Bu yardımı gören bir arkadaşımız,benden bu köyde yaptığı kütüphane için kitap istedi.
Halk Eğitim bünyesinde tiyatro çalışması yapıyormuş.
Çok heyecanlandım elbette ve hemen çağrı yaptım.
Çocuklar,köy halkı ve üniversite sınavına girecek gençler için kitap hazırladım.
Kendim götürmeyi çok istedim ama vaktim yoktu.

Arkadaşımız geldi ve kitapları götürdü.
Uygun bir vakit bulduğumda,o köye gidip,o kütüphaneyi göreceğim elbette.
Bu yardımın atölyeye bir getirisi oldu.
Kitapları ayrıştırırken gelen kitaplardan atölyem için de bir kütüphane kurmaya karar verdim ve kurdum bile.
Hem atölyedeki arkadaşlar hem de dışardan gelenler kitapları okuyor ve bu beni çok mutlu ediyor. 
Atölye için kitap göndermek isterseniz asla reddetmeyeceğim bilesiniz. 

Bugün pazar ve ben kızımı çok özledim. 
Bu yardımın atölyeye bir getirisi oldu.
Kitapları ayrıştırırken gelen kitaplardan atölyem için de bir kütüphane kurmaya karar verdim ve kurdum bile.
Hem atölyedeki arkadaşlar hem de dışardan gelenler kitapları okuyor ve bu beni çok mutlu ediyor. 
Atölye için kitap göndermek isterseniz asla reddetmeyeceğim bilesiniz. 
Bugün pazar ve ben kızımı çok özledim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder